Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-20, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leahov
Vet inte om min tråd är placerad rätt och det är lite konstigt att behöva vända sig hit till flashback, men vad är det för fel på vissa killar!

Jag har har träffat en kille under 3 månader och vi har umgåtts mycket och det har funkat fint emellan. Igår kväll blev jag bjuden på middag, men kände mig lite konstig senare under kvällen, fick ont i magen och jag trodde det berodde på stress och nervositet. När vi sitter och äter känner jag att det är mens man fått och det syntes igenom klänningen, så när dejten skulle duka av och jag sitter kvar så där lagom besvärlig och blev helt illröd, frågade han om allt var okej, jag sa att jag skulle behöva låna hans toalett och jag var säker på att jag hade blodat ner hans stol.
Han blir inte alls glad och spänner med käken. Han såg nästan förbannad ut.
När jag ska in på toaletten så hör jag hur han smått mumlar- fyffaaan och tittar på stolen.

Jag springer in på toaletten och gör det jag ska göra och när jag kommer ut säger han, du borde nog gå hem för du har förstört min dyra stol!
Jag hade självklart tvätta stolen, men han såg så äcklad ut av situationen. Medans jag försökte rengöra stolen så stod han precis bakom min rygg och sa- fyafn vad äckligt, han fick kväljningar och då blev det droppen, jag blev riktigt ledsen och började smågråta, tog min jacka och sprang ut.

Ja, det kan ha varit mitt livs mest konstigaste situation, om det var stolen som var problemet kunde jag ha köpt en ny, men jag mensade inte ner den med flit så att säga. Båda är 26 och ska det verkligen vara så här i vuxen ålder?

Herregud vilket pucko, saker går alltid att ersätta, hitta en ny kille denna verkar inget att ha
Citera
2018-02-20, 19:53
Medlem
J.BaptisteClamences avatar
Här har vi en vit man inom kultursfären som ideligen fått se sig själv förbisedd och nekad såväl anställningar som stipendier. Istället har institutionerna velat premiera kvinnliga menskonstnärer och fittmålare. Han kunde ta det en gång. Även två och tre gånger. Men den tionde gången han trampades på tappade han humöret. Han slog upp tidningarna bara för att läsa hyllningar av kvinnliga menskonstnärer och fittmålare. Han lyssnade på politiska tal och hörde lovprisningar av kvinnliga menskonstnärer och fittmålare. Han gick in på ett galleri: Överallt kvinnliga menskonstnärer och fittmålare. Till sist drog han sig tillbaka till sin innerstadsvåning; bokhyllorna med inbundna originalutgåvor av klassiska verk, de äkta mattorna och de ärvda stoppade stolarna. Här hade han sitt sanktuarium. Sin frizon. Här kunde han lyssna på Chopin och läsa Kafka. Här kunde han glömma den infantila svenska samtiden. Den senaste tiden har han varit en smula nedslagen eftersom han dejtat en barnkvinna, någon som pratar med mat i munnen, tappar besticken på golvet, lämnar leriga fotavtryck i hallen eftersom hon glömmer att ta av sig stövlarna på dörrmattan och som dessutom bara är intresserad av honom för hans ärvda pengars skull. Nederlaget värker i honom. Ändå har han gett barnkvinnan mer än vad hon förtjänat. Så är han uppfostrad. När det vankas helg bjuder han förstås barnkvinnan på långkok och dyra viner. Hon får till och med sitta på hedersplatsen; Han drar ut sin exklusiva stol och låter henne slå sig till ro...
Citera
2018-02-20, 22:08
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Båda förtjänar att det tar slut.
TS måste vara efterbliven om hon som 26-åring inte har koll på att mensen kanske kommer (sätt på en binda, ska ni knulla tar du bort den).
Killen är en douche, men kanske var det här bara droppen som fick glaset att rinna över?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in