Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-02, 06:54
Medlem
Nikhitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsdondada
Ja precis. Sorry är helt nyvaken och lite seg i hjärnan. Men BO:s dödsorsak är överdos. Det är därför det är så tyst om detta fall.

Tragiskt. Och inte konstigt att många misstänkte mord då vänner sagt att hon uppgett att hon känt sig förföljd. Synd att hon inte ringde 112 istället för att messa någon vart hon var, om hon nu kände att hon inte mådde bra och ville försökta sig om att bli hittad.
Citera
2018-03-02, 13:35
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsdondada
Så sjukt att det är så lite snack om psykisk ohälsa. Detta problem bör uppmärksammas omgående faktiskt.
BO har överdoserat. Hur jag vet? Min morbror är polis i det området och det var så det sades när hon förklarades död.

Det tog ca 1.5 vecka innan den initiala obduktionen gjordes och då kom de inte fram till något som kan ha orsakat hennes död enligt media iaf. Sen väntar de på svar på blodprover om jag inte minns fel och det är inget de gått ut att det är klart än iaf. Så dom kanske misstänker överdos men det är ganska svårt att se på en person om den dog av en överdos eller hjärtfel osv. Poliser kanske snackar runt lunchborden men de brukar inte vara så insatta i fall de inte jobbar i.
Citera
2018-03-02, 19:21
Medlem
Uppdatering på polisens hemsida
”arbetet med utredningen fortsätter enligt tidigare uppdateringar. För närvarande finns ingen mer information”
Skriver polisen så hör vid självmord?
Citera
2018-03-02, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjarnes
”arbetet med utredningen fortsätter enligt tidigare uppdateringar. För närvarande finns ingen mer information”
Knappast?
Citera
2018-03-02, 20:25
Medlem
Maloms avatar
Citat:
Nej, man brukar väl skriva att det inte längre föreligger misstanke om att något brott skulle vara begånget.
Citera
2018-03-02, 22:14
Medlem
Etrades avatar
Det känns ju inte orimligt att det än idag kommer in nya tips till polisen, det kanske är det dom arbetar med.
Jag får en känsla av att många verkar tycka att det ligger en hund begraven i detta fallet.
Citera
2018-03-02, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etrade
Det känns ju inte orimligt att det än idag kommer in nya tips till polisen, det kanske är det dom arbetar med.
Jag får en känsla av att många verkar tycka att det ligger en hund begraven i detta fallet.

Håller med, tror vi är många som funderar och spekulerar. När polisen dessutom inte avskrivit fallet ännu så blir man ännu mer fundersam.
Citera
2018-03-02, 23:06
Medlem
Citat:
Håller med, tror vi är många som funderar och spekulerar. När polisen dessutom inte avskrivit fallet ännu så blir man ännu mer fundersam.
Håller också med. Minns ni Viktor som försvann? Helt spårlöst. Får lika skumma vibbar som då.
Citera
2018-03-03, 00:57
Medlem
Är det någon här inne som vet om det faktiskt tar såhär lång tid med såna här fall? Eller om det verkligen är så att polisen fortfarande inte har någon aning? Känns ju jätte konstigt..
Citera
2018-03-03, 09:02
Medlem
Kolla hennes vänner lista på FB.

Om du är från Eskilstuna så ser du att hon är vän med många pundare, garanterat en överdos
Citera
2018-03-03, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
Kolla hennes vänner lista på FB.

Om du är från Eskilstuna så ser du att hon är vän med många pundare, garanterat en överdos

Jag har hört att hon varit drogfri en period och fått tillbaka varannan vecka med sin dotter. Känns som att det går väldigt mycket rykten, är det någon här som kände JP väl och tror på överdos/självmord?
Citera
2018-03-03, 18:24
Medlem
Rudges avatar
Hon had en extremt stor insikt i sina egna problem, sitt mående, det talar väl ändå emot att hon tog sitt liv en aning.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in