2018-02-19, 22:45
Medlem
Argyross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Så tråkigt att höra, beklagar. Tänkte också att hon verkade väldigt tight med sin dotter att döma av de bilder hon hade på facebook. Tänkte att hon aldrig skulle lämna dottern frivilligt. Går aldrig att utläsa sanning av ett foto, men ändå.
Nej självmord har jag inte haft en tanke på. Hon har blivit våldtagen och mördad. Förmodligen av en blatte då dom är otroligt överrepresenterade i sexbrottsstatistiken. TROR jag allafall. Men vi får väl se. Kan ju ha fel också.
Senast redigerad av Argyros 2018-02-19 kl. 22:47.
Citera
2018-02-19, 22:56
Medlem
Pandalina4s avatar
Undrar varför hon inte anmäldes försvunnen förän fredag vid 16. Får inte ihop det, om inte något sms omkommit som förklarat bortavaro från och med 15/2 vid 02.
Citera
2018-02-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Jag tror dom bär på ett inre växande hat gentemot gm, och vill få ur sig det samtidigt som dom inte vill gynna gm och ge honom/henne ett försprång.

Tålamod, ärade kamrater.

Då kan de väl anteckna sin hemliga vetskap på en papperslapp, som de sedan kan hoppa på, för att sedan elda upp. Att skriva haha-jag-vet-något-som-inte-ni-vet-pilutta-er-inlägg tillför inte diskussionen något. Det ger bara ett infantilt intryck.
Att utvalda Flashback-skribenter skulle sitta på information så känslig att inte ens polisen släpper den, det håller jag inte för sannolikt. Om jag har fel i det, då utgår jag från att dessa utvalda skribenter inte ens andas om sin kännedom, såvida de inte är psykiskt instabila.
Men på Flashback är alla välkomna, även mentalt handikappade. Man får ta det onda med det goda.
Citera
2018-02-19, 23:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Undrar varför hon inte anmäldes försvunnen förän fredag vid 16. Får inte ihop det, om inte något sms omkommit som förklarat bortavaro från och med 15/2 vid 02.

Hon levde ensam (det var veckan utan sin dotter) inte som omgivningen direkt då fattar att något är fel. Festade säg hela onsdagen, möjligen ledig sedan så folk inte förrän just fredagen och börjar fatta oro. Det är är utifrån att nu inte dessa telefonsamtal och annat om att bli förföljd mm är sant då borde det liksom vara anmält och polissak nästan alltså mer än 1 dygn tidigare än vad det var.
Citera
2018-02-19, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Som jag läst det till var det inte heller bara hon han hade gjort ont. 4 år var för fler skit. Det skulle vara extremt dumt och faktiskt ganska ovanligt att hämnas på detta sättet. Göra våldtäkt till livstid för om han är på fri fot och det är mord är han och nu hans vänner huvudmisstänkta. Men just detta lilla faktum är kanske numera svårt för en själv att fatta riktigt. Efter yrkeskriminella har ihjäl folk hur som numera nästan som flugor.

Ångrar att man var och kollade på hennes Facebook oavsett. Se henne med dottern och inse nu att denna dotter liksom för alltid kommer vara utan en mamma... Det bästa för just hennes skull när hon då är i ålder att fatta mer än att mamma är i himmeln är väl att man får hoppas det var "bara" en olycka/sjukdom fortsatt även om det mesta pekar åt annat håll.

Mycket riktigt. Han fifflade med både rån, misshandel, hot och våldtäkt. Inte direkt en svärmorsdröm med en vidare impulskontroll. Snarare en enorm defekt i frontalloben på den dåren och alla hans likasinnade.

Jag kände samma sak gällande det där. Sen hade jag en rätt obehaglig flashback av hur Bo:s sista timme kunde ha sett ut. Jag verkligen bad med händerna vilandes i knäet att det inte fanns en våldtäkt med, och att det var så smärtfritt som möjligt.

Jag försöker trycka undan det där enorma hatet jag känner för hela det mänskliga släktet när sånt här händer, och jag hoppas med hela mitt svarta lungliknande hjärta att den lilla flickan får all kärlek hon behöver för att växa upp till att bli en stark och lycklig kvinna.
Citera
2018-02-19, 23:37
Medlem
Off Topic.. G:eff är och har alltid varit en pajas finns nog ingen i hans pajas krets heller som skulle göra detta för hans skull... om det inte är nån som fått psykos

OT: Kan möjligtvist kanske vara hans systers son som han åkte fast med för rånet?? Om jag inte missminner mig så "golade" han G:eff på rånet kanske han ville "gottgöra" för golandet??
Är det nån som orkar kolla upp vart han bor ??
Citera
2018-02-19, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dbdb-
Off Topic.. G:eff är och har alltid varit en pajas finns nog ingen i hans pajas krets heller som skulle göra detta för hans skull... om det inte är nån som fått psykos

OT: Kan möjligtvist kanske vara hans systers son som han åkte fast med för rånet?? Om jag inte missminner mig så "golade" han G:eff på rånet kanske han ville "gottgöra" för golandet??

Tänkte avstånd brottsplats, hennes bostad , golarens bostad...
Citera
2018-02-19, 23:49
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Kan vi som privatpersoner kolla han G ev. frigång vardagar å permisssioner? Hur gör man?
Skulle ju utesluta en del scenarion om det kollades.
Citera
2018-02-19, 23:51
Medlem
Citat:
Golaren Tjallaren,Förrädaren angivaren hur många epitet finns det inte för en
en människa som ser allvaret och handlar därefeter
Citera
2018-02-20, 00:00
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:

Tror inte det är relevant men S*b*sti*n *m*ni S*ndi*ni bor kvar med sin mamma (G*ffs syster) i Årby.
Citera
2018-02-20, 00:19
Medlem
Maloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Tror inte det är relevant men S*b*sti*n *m*ni S*ndi*ni bor kvar med sin mamma (G*ffs syster) i Årby.
Knappt 3 km till fyndplatsen.
Citera
2018-02-20, 02:02
Medlem
Contants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frallan1973
Jag tror på teorin att någon väntade på henne hemma/ utanför porten. Hon mördas på en plats och dumpas på fyndplatsen. Däremot tror jag hon dumpades strax innan hon hittades,det grundar jag på att det verkar vara ett promenadstråk där folk ränner med sina hundar precis i närheten,hundarna borde ha reagerat. Dessutom borde det börjat lukta om hon legat där i flera dagar. Hon har kanske befunnit sig hemma hos mgm,levande eller död dessa dagar.

Du tog orden ur munnen på mig.

Vet man hur länge hon faktiskt varit död? Kan vara någon skev jävel som dumpat henne nära bostaden för att hon skulle bli hittad. Någon bekant som vill att familjen ska få begrava henne.
Vem vet hur en mördare tänker?

Fastnade lite på vännen som hittade henne. Jag har nog tittat för mkt på ID, men ibland "hittar" mördare sina offer och sörjer med familjen. Spelar hjälte. Inte troligt, men inte helt omöjligt.

Efter som att vi inte vet något alls, så undrar jag varför ingen lekt med tanken om svartsjuk tjej? Hon var på dejt med någon ny bekantskap. Kanske han hade ett galet ex som inte alls uppskattade ensamheten den 14e.
Ok, jag borde sova nu...
Senast redigerad av Contant 2018-02-20 kl. 02:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in