Citat:
Ursprungligen postat av
Bastitest
Det är möjligt att hon legat där sen 14-15/2 när en nära vän tog livet av sig va mars månad och barmark. Vi visste att han va i ett område då han faktiskt ringde och talade om vad han hade gjort alltså svalt massa tabletter. Vi åkte direkt ut och leta , det tog 2dygn innan vi hitta han sittandes lutande mot en stor sten 20 meter från stigen. Ändå tyckte vi alla att där har ju jag gått förbi. Men är så illa att man måste nästan gå rakt på för att upptäcka. Tragiskt men tror faktiskt att hon legat där hela tiden. Hennes samtal/sms kanske ändå va ett rop på hjälp för hon själv gjort något dumt. Tagit alldeles för mycket av något.
Då hon talade om vart hon va någonstans kanske hon trodde någon skulle hitta henne snabbt. Att den hon ringde skulle börja ringa runt och få folk att leta.
Men det är märkligt att polisen var så fast inställda med att det är en mordutredning, och att det tar så lång tid att ge ut ny info.
Jag hade en vän som tog överdos när han inte var ensam, men det kom inte ens på tal om ett eventuellt mord. Det känns som att polisen hittat något som kan styrka ett mord men att det inte finns nog med ”bevisning.” Men jag kan självfallet ha fel, men det är en väldigt märklig situation.
Jag personligen tror inte Bo hade tanke på självmord just p g a sin dotter och andra grejer.