Citat:
Ursprungligen postat av
Labworks
Beaver, youtube jobbar redan med att censurera folk..de slappar varningar och gör så att folk inte kan tjäna pengar på sina klipp. Men det är inte så konstigt när Google äger Youtube. Skynet.
Bojkotta alla dom här megafascist korporationerna och propagandablaskorna om ni har någon hjärna kvar, C.I.A och SÄPO is in on the deal!
Såklart är det så, kör sen ett par år med VPN, mest för att jag tycker ingen skall kartlägga mitt surfande, vare sig det är för reklam eller politiska syften.
Ser så mycket i samhället de säger är för vårt eget bästa, som parkering, där har de ändrat log in-log ut så man måste uppge personnummer och bil nr via en reggad mobil istället för att köra på med mitt bensinkort. Bara för att de vill spåra en.
Lika så att åka buss med registrerad mobil, bara för att kunna spåra folk, vi är på väg mot 1984 i en rasande fart... Då är jag gärna motvalls.
Youtude villa att jag skulle godkänna något häromdagen , bara för att få titta på dem, de vill ju bara ha "rätten" till att kartlägga en...
Likaså fejan, där kartlägger de sånt de inte får fram via vanliga register, som tycke och smak umgänge...