Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-22, 12:35
Medlem
Dollmens avatar
Fattar ingenting. Om man träffar någonman tycker om vill man sååå mycket mer än knulla. Kk e för idioter
Citera
2018-02-22, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Har haft en KK sista 7 åren, vi har haft bra kontakt hela tiden. Vi lever i ett öppet förhållande och har varsin bostad på olika orter i landet, men har alltid kommit bra överens. Det har trots avståndet inte varit problem att hålla kontakten, men nu senast så verkar min KK ha skaffat sig en fastare partner utan att säga något.

Nu har jag inte hört av KK på en vecka och det är alltid jag som fått hålla kontakten när jag tittar tillbaka på förhållandet. Det verkar som min KK har skaffat sig en inneboende, KK skyller på att hen hjälper en arbetslös vilket jag så klart inte köper.

Tycker bara det är så taskigt att inte säga rakt ut att min KK träffat någon hen har känslor för, det är lite
som att hen vill behålla kakan och äta den samtidigt.
Jag har tidigare köpt att min KK haft tillfälliga partners, men när det börjar bli så att man skaffar sig en inneboende ja då tycker jag att det är dags att gå vidare.

Eller ska jag acceptera min KKs nya partner och fortsätta leva öppet.

Jag kan ju faktiskt inte ställa kraven att min KK inte får leva med någon, vi är inte ens partners.
Men det känns ändå som jag blivit ersatt av ny förmåga.

Det tråkiga är ju att vi hade tänkt planera en resa till våren men nu vet jag inte om den blir av.

Om ni lever som KK och valt att ha det så, så finns det ärligt talat inte ett skit du kan säga. Ni lever i ett öppet förhållande där vem som helst kan dra när det inte passar utan förpliktelser, thats it! Jag tror dock att din KK har tröttnat och märkt att det inte leder någon vart, samt valt att gå vidare med någon annan. Det är bara att gå vidare och leta efter annan KK, samt om det utvecklar sig åt detta hållet, där åren börjar rulla iväg, så verkligen fundera över hur gå ett steg vidare på lämpligt sätt, om känslor utvecklas och du inte vill att det ska sluta på liknande sätt.
Citera
2018-02-22, 15:26
Citat:
Ursprungligen postat av Dollmen
Fattar ingenting. Om man träffar någonman tycker om vill man sååå mycket mer än knulla. Kk e för idioter

Jo vi åker på resor ihop ibland.
Därför det känns lite extra tråkigt om det skulle ta slut även med vänskapen.
Men tror det löser sig, pratade lite med min KK idag.
Kanske blir att vi gifter oss på nästa resa trots allt :-)
Citera
2018-02-22, 17:14
Medlem
pillowpops avatar
Citat:

Från kk till gifta, det var skickligt

EDIT: Hur mycket av det du trodde om henne och den andra killen var verklighet, fanns vissa saker bara i ditt huvud?
Senast redigerad av pillowpop 2018-02-22 kl. 17:17.
Citera
2018-02-22, 17:55
Medlem
Katzyns avatar
Citat:

Oväntad vändning måste jag säga. Är det alltså om ni ska gifta er eller inte som velandet handlat om?!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in