Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-02-27, 19:50
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma1990cool
Sant. Men har du någon gång provat agera på ett annat sätt än hur du i sanna fall är? Alltså provat att ''lugna'' dig? Och hur har då resultatet vart?

Alltså, jag är alltid väldigt glad, trevlig och uppåt vilket de flesta personer uppskattar. De är trevliga tillbaka etc och inga problem alls. Så länge är allt fine. Men inte alla personer uppskattar när jag kan dra nåt skämt, säga något random som folk inte tycker känns passande.
Citera
2018-02-27, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Alltså, jag är alltid väldigt glad, trevlig och uppåt vilket de flesta personer uppskattar. De är trevliga tillbaka etc och inga problem alls. Så länge är allt fine. Men inte alla personer uppskattar när jag kan dra nåt skämt, säga något random som folk inte tycker känns passande.

Förstår. Relaterar så hårt.
Citera
2018-02-27, 20:31
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Förstår. Relaterar så hårt.

Sluta inte vara den du är, för det finns folk som kommer att uppskatta dig för vad du är och vem du är. Däremot vet jag när man ska tagga ner vissa tillfällen där man inte alltid kan vara sig själv, tråkigt nog. Men det överlever man!
Citera
2018-02-28, 13:34
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Hur ska jag kunna begränsa mig själv? Ifrån att inte berätta och att vara mer ''normal''? Det är ju skitsvårt.

Ja det är väl en typ av social kompetens som kommer med tiden. Att man gå saktare fram om man vill. Ibland kan det ju vara bra för att känna av hur den andra är.

Samtidigt kan du vända på det. Du kanske vill ha någon som är lite mindre stel och då sollar du bort alla Stiffos snabbt!

Men du kanske är trött på att bli pumpad och dumpad? Pröva då att ligga på tredje dejten ist, då kommer folk avvika om de tycker du är galen!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in