Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-27, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -lynx-
varför göra det så svårt?! är du inte uttalat seriös med den andra tjejen är det väl inget som hindrar dig från att dra över gymbruden också? ta intervallpass till en ny nivå och höja motivationen lite
inte fan vet ja varför d blev så svårt haha...ja menar ingen av dom kommer ju veta att ja ha knullat båda. d borde ju inte vara något fel?
Citera
2018-02-27, 09:32
Medlem
-lynx-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumnel
inte fan vet ja varför d blev så svårt haha...ja menar ingen av dom kommer ju veta att ja ha knullat båda. d borde ju inte vara något fel?

Haha! Du behöver ju kanske inte berätta det för dom, men skulle domf råga behöver du ju heller inte ljuga? Är du och första bruden inte uttalat seriösa har du ju inte gjort något fel - och gymbruden ber ju i princip om det!
Citera
2018-02-27, 16:35
Medlem
Citat:
va ska ja göra då tycker du? d är ju inte mitt fel att den andra tjejen är så på eller?

Klart det är ditt fel? Vems fel är det annars?
Du ska tänka vem du vill ha runt omkring dig när du är 85 år gammal och du vill kunna kolla henne i ögonen utan att skämmas. Det är lätt att vara tjugo och tro att chanserna är oändliga men det finns en punkt i livet där sängen är färdigbäddad och där får man sen spendera resten av sina dagar. Ensam med all sin ångest och med sina "tänk om.." eller tillsammans med någon som tyckte du var tillräckligt bra för att stanna. Om du sen inte tycker att någon av dessa tjejerna är den som du vill ha bredvid dig när du är gammal tycker jag inte att du borde ligga med någon utav de fram tills att du har vuxit upp och blivit klar med villa värderingar du har.
Citera
2018-02-27, 20:05
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Kör på båda, tills en är kvar. Var uppriktig med att det finns en annan som är intresserad av dig så kommer du få den som har starkast känslor för dig eller är mest psycho.

Okej, blev bara nyfiken. Man väljer alltså tjej efter vem som är mest intresserad, inte den man själv som kille är mest intresserad av?
Citera
2018-02-27, 20:06
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Okej, blev bara nyfiken. Man väljer alltså tjej efter vem som är mest intresserad, inte den man själv som kille är mest intresserad av?

Ja om båda faller inom ens krav så får den "bästa" vinna.
Citera
2018-02-28, 09:00
Medlem
ja knulla henne..som fransson sa så bli d väl helvetet för mig..men one more in the bag....
Citera
2018-02-28, 09:16
Medlem
Citat:
jo än så länge, men den andra tjejen har känslor för mig har hon berättat, fast vi ingår inte i en relation än. helvete va svårt d blev nu

Har du känslor för henne då? Vill du att dejtandet med henne ska leda till något mer seriöst? Om svaret är nej, så behöver du inte fortsätta dejta henne. Det är inte ens särskilt schysst att fortsätta dejta henne endast för att få sex, med tanke på att hon har känslor för dig och hoppas på något mer. Så i det fallet hade jag satsat på den andra tjejen. Men om du också har känslor för den andra kvinnan och känner likadant, så skulle jag rekommendera att du satsar på henne och struntar i gymkvinnan.
Citera
2018-02-28, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfly
Har du känslor för henne då? Vill du att dejtandet med henne ska leda till något mer seriöst? Om svaret är nej, så behöver du inte fortsätta dejta henne. Det är inte ens särskilt schysst att fortsätta dejta henne endast för att få sex, med tanke på att hon har känslor för dig och hoppas på något mer. Så i det fallet hade jag satsat på den andra tjejen. Men om du också har känslor för den andra kvinnan och känner likadant, så skulle jag rekommendera att du satsar på henne och struntar i gymkvinnan.
ja kommer fortsätta dejta den första tjejen..hon andra va inge vidare bra på å knulla ändå..drygt att hon är på samma gym men d får ja leva med...
Citera
2018-02-28, 09:23
Medlem
känslor å känslor..ja vet inte va ja känner...egentligen vill ja bara bort ifrån allt
Citera
2018-02-28, 09:25
Medlem
ingen av dom e mamma material helt ärligt...ja har en tendens att locka till mig fel tjejer...men ja e ju en skit så ja förtjänar väl skit
Citera
2018-02-28, 09:49
Medlem
Tror du är för omogen för att ens överväga att involvera en kvinna i ditt röriga liv. Känslor kommer och går, ibland griper de tag i en. Det är då det gäller att vara principfast och ha en noralkompass för att inte dra ner andra i fördärvet.
Citera
2018-02-28, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frkfransson
Tror du är för omogen för att ens överväga att involvera en kvinna i ditt röriga liv. Känslor kommer och går, ibland griper de tag i en. Det är då det gäller att vara principfast och ha en noralkompass för att inte dra ner andra i fördärvet.
förklara..moralkompass...du verkar tro att ja e helrörig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in