Tja. Jo det r som shr att jag brukar beska en butik i princip dagligen fr att g in och kpa lite skit som jag har med mig p jobbet. Vissa dar s str dr en vacker och st blond tjej jag alltid kollat extra p. Har alltid undrat vem hon r, hur gammal hon r osv. Alltid tyckt att hon r galet snygg, och skulle egentligen bara vela brja prata med henne. Men slutar alltid med att jag kper det jag ska fr att sen g ut igen. Sger typ hejd, och fr ett hejd tillbaks fljt av ett leende. Jag vet, detta betyder inte att hon vill kasta sig ver mig, hon r bara trevlig mot sina kunder.
Men just idag knde jag ngot. Samma visa igen, detta var dock efter jobbet nr jag bara skulle in fr att kpa en Redbull. Hon stod dr i kassan och jag betalade skiten som alltid. Nr jag bad henne slnga kvittot s fsts jag i hennes blick. Vi ser p varandra och jag fr ett varmt och brett leende tillbaks, kndes som vi kollade p varandra i flera sekunder. Jag tog mina grejer och vnde mig lngsamt fortfarande med blicken fst i hennes. Fjrilar i magen r ju ett slitet uttryck, men ja ni fattar. Jag vnde mig om, gick ut till bilen o drog, fortfarande med samma knsla i magen.
Hela grejen kanske var en inbillning, en egenphittad signal frn henne som min 20 riga kta hjrna bara missuppfattade kokade ihop nnting som jag bara VILLE uppleva, men fan ass jag knde verkligen nt dr som jag aldrig gjort innan. Hur konstigt det n lter eftersom jag inte ens knner henne.
Efter lite stalking skills la FBI s lyckades ja hitta hennes facebook. Gldjande var ocks att hon bor relativt nra mig, r precis lika gammal, och r singel
Tnkte vafan, vad har jag att frlora? Jag tryckte lgg till direkt. Hon lr garanterat knna igen mig genom min profilbild eftersom jag som sagt besker denna butik nstan dagligen, och hon str dr kanske tv dagar av fem.
Nu behver jag hjlp av er krleksexperter hr p flashback!
Om hon nu accepterar, hur fan ska jag g vidare? Hon lr ju undra hur jag hittade henne genom p facebook och allt, knns redan lite peddo att jag skt upp henne och lagt till henne
Stavfel osv bjuder jag p, skittrtt.