Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-03-07, 03:22
Medlem
kl4sseKocks avatar
Brja smprata om vder vind eller hur hon mr, nr/om hon frgar om du vill ha nt mer s svarar du: ja ditt nummer, tack.

Smprata ngra gnger sen drar du till med: h vi kan inte trffas s hr lngre vad sgs om en fika/lunch.

Hr fr du givetvis knna av lget om hon p humr eller om hon ens har humor innan.
Citera
2018-03-09, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ComedyBall
Inga tjejer hrinne som kan hjlpa mig och bertta hur ni reagerat om ni var i samma sits som bruden i frga?

Jobbar sjlv i kassa och tycker att en vnskapsfrfrgan p facebook r ett perfekt stt om ngon vill ta kontakt. P s stt kan hon vlja sjlv om hon vill ha vidare kontakt med dig eller inte. Dr jag jobbar r det vanligt bland lite ldre mn (~50+) att vara vldigt "p" och osmidiga/olmpliga om de r intresserade. De yngre skter sig dock exeptionellt och jag skulle inte alls knna mig besvrad om ngon skickade en vnfrfrgan, ven om intresse skulle fattas frn min sida.
Citera
2018-03-09, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ComedyBall
Tja. Jo det r som shr att jag brukar beska en butik i princip dagligen fr att g in och kpa lite skit som jag har med mig p jobbet. Vissa dar s str dr en vacker och st blond tjej jag alltid kollat extra p. Har alltid undrat vem hon r, hur gammal hon r osv. Alltid tyckt att hon r galet snygg, och skulle egentligen bara vela brja prata med henne. Men slutar alltid med att jag kper det jag ska fr att sen g ut igen. Sger typ hejd, och fr ett hejd tillbaks fljt av ett leende. Jag vet, detta betyder inte att hon vill kasta sig ver mig, hon r bara trevlig mot sina kunder.

Men just idag knde jag ngot. Samma visa igen, detta var dock efter jobbet nr jag bara skulle in fr att kpa en Redbull. Hon stod dr i kassan och jag betalade skiten som alltid. Nr jag bad henne slnga kvittot s fsts jag i hennes blick. Vi ser p varandra och jag fr ett varmt och brett leende tillbaks, kndes som vi kollade p varandra i flera sekunder. Jag tog mina grejer och vnde mig lngsamt fortfarande med blicken fst i hennes. Fjrilar i magen r ju ett slitet uttryck, men ja ni fattar. Jag vnde mig om, gick ut till bilen o drog, fortfarande med samma knsla i magen.
Hela grejen kanske var en inbillning, en egenphittad signal frn henne som min 20 riga kta hjrna bara missuppfattade kokade ihop nnting som jag bara VILLE uppleva, men fan ass jag knde verkligen nt dr som jag aldrig gjort innan. Hur konstigt det n lter eftersom jag inte ens knner henne.

Efter lite stalking skills la FBI s lyckades ja hitta hennes facebook. Gldjande var ocks att hon bor relativt nra mig, r precis lika gammal, och r singel Tnkte vafan, vad har jag att frlora? Jag tryckte lgg till direkt. Hon lr garanterat knna igen mig genom min profilbild eftersom jag som sagt besker denna butik nstan dagligen, och hon str dr kanske tv dagar av fem.

Nu behver jag hjlp av er krleksexperter hr p flashback! Om hon nu accepterar, hur fan ska jag g vidare? Hon lr ju undra hur jag hittade henne genom p facebook och allt, knns redan lite peddo att jag skt upp henne och lagt till henne

Stavfel osv bjuder jag p, skittrtt.

Om det du beskriver r sant, att hon r en vldigt snygg tjej, d fr du ha i tanke att hon trffar dussintals (kanske hundratals) killar varje dag som spanar in henne lika mycket som du. Detta du beskriver med gonkontakt och leende ska du inte lgga fr mycket vikt vid. Det kan frn hennes sida bara vara en vnskaplig gest fr att hon vill vara trevlig. Hon kanske ver huvud taget inte knner ngon sexuell attraktion eller spnning i luften som du knner, utan bara en kille i mngden av alla andra hon trffar dagligen.

Det bsta sttet fr dig r att prata med henne, lr knna henne. Frga saker om henne och visa att du bryr dig och r intresserad av henne. D kan hon sortera dig i ett annat fack som potentiell pojkvn och du har en edge p de andra killarna som bara vgar titta men inte ta tag i att prata med henne. Det du gjorde med att adda henne p facebook spass snabbt var kanske inte det smartaste, det kan uppfattas att du creepar p hennes sociala medier innan du ens lrt knna henne. Fr att skta det snyggare br man tminstone prata sporadiskt och stlla frgor och visa intresse, frga t.ex. Vad heter du d? r du hrifrn? Hur gammal r du? D har du stllt en frgor och har orsak till att adda henne p facebook.
Senast redigerad av do0dLEs 2018-03-09 kl. 12:55.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in