Citat:
Ursprungligen postat av
KamratBlue
Du hade din chans men avvisade henne. Nu blir det betydligt svrare. Skulle du springa p henne en dag kan du ju frska ta kontakt och se hur det bemts. Du fick en gratis straffspark men valde att istllet g och stta dig p bnken!
S du tror hon var intresserad frut? Det r ju det jag r osker p och ville frska ta reda p d jag gtt och grunnat p de ngra ggr senaste 5 ren, jag kan inte bara fatta det en s vacker tjej skulle varit intresserad av mig, bara fr hon bjd ut mig s kan det ju varit fr hon sg mig som en kompis? meningen att hra av mig var inte primrt att frska f ihop det med henne utan frska f reda p om hon verkligen var intresserad frut, den chansen ser jag som minimal men genom f reda p det kan det styrka min tro att jag kan f en annan fin flickvn nrmaste ren och bilda familj med, men visst jag hade grna trffat henne och chillat, alltid trevligt med damers sllskap och knna deras energi runt sig ven om det inte leder till ngot.
Men att hon inte svarar shr nr hon fr reda p vem jag r tycker jag pekar hon frsker hmnas eller dissa mig, varvid det pekar p hon frut knde sig dissad av mig och att hon verkligen var intresserad, annars tycker jag hon hade snackat neutralt med mig om vad hon gr nufrtiden, hur de gr fr henne. Det brukar alltid folk gra nr man hr av sig till dom.