Citat:
Ursprungligen postat av
scrub-unicorn
Min styvfarsa som funnits i mitt liv sedan jag var en bebis har valt en hora framför sin egen familj.
Jag såg upp till honom och älskade honom som min andra pappa.. mitt hjärta skönk när jag såg att han hade skrivit och träffat en ”eskort” under en längre period.
De har varit gifta i 20 år och har totalt (exkl mig) 4 barn. Jag bryr mig mest om hur mina syskon som är 8 & 10 kommer att påverkas utav detta..
Har berättat för min syster som är 20 (är 22 själv) om situationen och hon blev såklart också väldigt ledsen. Vi båda vet inte hur vi ska berätta för mamma, eller vad vi ska göra överhuvudtaget. Vi båda vet däremot att vi inte vill att mamma ska stanna kvar med någon som ansåg att en prositituerad är värd att förstöra sin familj för.. dessutom är det olagligt att köpa sex. Vet att många familjer går igenom otrohet och stannar på grund av barnen, men jag känner att det är fel att leva i en lögn. Det ger fel bild till mina småsyskon, jag vill inte att de ska tro att otrohet och att bli otrogen mot är okej eller normalt.
Det är en så jobbigt situation och jag är rädd, vet inte vad jag ska göra..
du ska inte lägga dig i det hela du är varken gift eller har barn så du ska inte bry dig för du vet inte hur barn påverkar sex livet eller vad som på går i deras förhållande,,
jag själv är gift sen 6 år och vi har 2 barn och jag får vara glad om jag får sex med min fru 1 gång i månaden så du vet inte hur det står till mellan din mamma och styvfar så lägg dig inte i för när man får barn så dör sex livet ganska fort det är väldigt vanligt och många har svårt att hitta tillbaka
och sex är väldigt väldigt viktigt i ett förhållande har man inget sex är man bara kompisar