• 3
  • 4
2019-06-21, 13:59
Medlem
RobertoSavianos avatar
Han har fortfarande inte gtt en enda riktig match i varken mma eller thai i Sverige va?
Citera
2019-06-22, 17:24
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Han har fortfarande inte gtt en enda riktig match i varken mma eller thai i Sverige va?
I sdana fall borde man ju genom kvllstidninganas frsorg knna till det vid det hr laget?

Jag har i vilket fall inte hrt ngot om det.
Citera
2019-06-23, 19:45
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
I sdana fall borde man ju genom kvllstidninganas frsorg knna till det vid det hr laget?

Jag har i vilket fall inte hrt ngot om det.

Verkar dock g bra med musiken iallafall.
Citera
2019-06-24, 13:30
Medlem
RobertoSavianos avatar
Kollade frresten p "Lance Vs Livet" dr man bland annat plockar ut inlgg frn den hr trden som han blir srad ver.

Dr ker han ocks med Rille Nordstrand till Thailand. Kul att se Rille, som alltid kommer vara kung, men man fr ven se Lance mta en thailndare (Hans sjtte "match") och jag frstr att man vill gra bra TV av det, men det r uppenbart att det r en arrad match dr thailndaren lgger sig ner efter en trff p handskarna? Man fr se sjlva "knocken" och ser galet suspekt ut.

Tror dock att Lance hade skert kunnat bli bra. Hans teknik ser helt okej ut och han har nog bra potential att bli bra, speciellt om Nordstrand skulle trna honom, men tror nd Lance kommer satsa p musiken och har nog mer eller mindre lagt ner sin satsning p thaiboxning/mma.

Verkar vara en helt okej grabb, det enda man str sig p r hans naivitet att han tror att de matcherna han gtt r p riktigt, samt att han sger att han ska g matcher i MMA nr han inte ens gjort 10 BJJ-trningar totalt under hela sitt liv.

De r ven p Phi-phi i serien och dr var tanken att han skulle g en sn fyllematch, men de hitta ingen motstndare dr. Hade varit kul att se.
Citera
2019-06-26, 11:28
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Kollade frresten p "Lance Vs Livet" dr man bland annat plockar ut inlgg frn den hr trden som han blir srad ver.

Dr ker han ocks med Rille Nordstrand till Thailand. Kul att se Rille, som alltid kommer vara kung, men man fr ven se Lance mta en thailndare (Hans sjtte "match") och jag frstr att man vill gra bra TV av det, men det r uppenbart att det r en arrad match dr thailndaren lgger sig ner efter en trff p handskarna? Man fr se sjlva "knocken" och ser galet suspekt ut.

Tror dock att Lance hade skert kunnat bli bra. Hans teknik ser helt okej ut och han har nog bra potential att bli bra, speciellt om Nordstrand skulle trna honom, men tror nd Lance kommer satsa p musiken och har nog mer eller mindre lagt ner sin satsning p thaiboxning/mma.

Verkar vara en helt okej grabb, det enda man str sig p r hans naivitet att han tror att de matcherna han gtt r p riktigt, samt att han sger att han ska g matcher i MMA nr han inte ens gjort 10 BJJ-trningar totalt under hela sitt liv.

De r ven p Phi-phi i serien och dr var tanken att han skulle g en sn fyllematch, men de hitta ingen motstndare dr. Hade varit kul att se.

Vilka inlgg var det??

Det r ju en oerhrd konkurrens s satsar du inte fullt ut och brinner fr sporten kan du glmma att lyckas. Lance knns mer som en Paradise Hotel deltagare som njuter av att finnas med p njessidorna och vara knd frn TV.
Citera
2019-11-19, 20:30
Moderator
Protons avatar
Nu fr det vara frdigtramsat.

Glm inte bort att det r ett kampsportsforum och jag frvntar mig att kampsportsaspekterna diskuteras i detta forum, vrigt skvaller och phopp gr bra att ta i exempelvis kndisskvaller. Tack.

/Moderator.
Citera
2021-11-02, 10:19
Bannlyst
Han gr musikkarrir nu istllet.
Och det lter bra.
Citera
2021-11-21, 05:53
Medlem
MrsEjPKs avatar
Han r s desperat att bli kndis p riktigt .
Utnyttjar tom sin fars missbruk och hans eget "missbruk" knns vldigt fake .

Och nu ska han vara med i melodifestivalen.
Lance knns s fruktansvrt fake.

Det r otroligt svrt att ta honom p allvar.
Citera
2025-01-09, 20:06
Medlem
Skvistens avatar
Vad gr pojken nyfrtiden?
Citera
2025-01-11, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Vad gr pojken nyfrtiden?

Skdis och musiker. Vart med p Fotbollsmorgon fr inte s lngesen.
Intressant och underhllande prick!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in