Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-01, 18:17
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Ja du, 5-7 år sedan ungefär tror jag. Tror Tinder fanns då, men det var rätt så nytt och inte så stort än. Men även om nyare/modernare alternativ finns så borde ju efterfrågan från kvinnor/män vara ungefär samma, så tänker jag.

Man lärde sig ju efter en tid på internetdejtingen att om man inte var någon speciell så hade man väldigt dåliga chanser, men la man lite energi och engagemang så höjde man sin svarsfrekvens med 10 000%. Även då fanns det folk som sade att internetdejting var helt dött. Men vad vet jag, jag har varit ute ur gamet senaste åren som sagt.
Ja det var det jag misstänkte att du varit inaktiv mer än bara ett år typ.
Skulle visserlgen ranka offline irl möte betydligt högre till o med att hon kan få vara lte mindre vacker då (men bara lite).
Liksom har folk glömt hur skämigt kontaktannonser var förut. Hade jag haft rätt livstil hade jag raderat allt vad vad online dejting heter o bara hängt på roliga nattklubbar typ. Särskillt nu när onlinebrudarna är så jävla charmlösa.
Citera
2018-04-04, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Hade jag haft rätt livstil

Utveckla
Citera
2018-04-04, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloggmastarn
Utveckla

Ok , typ nattklubsägare el via projekt/bekanta o dyl träffat mycket nytt folk. Hur många tillfällen ges det egentligen för den genomsnittliga mannen i detta land liksom. Man kan ju inte börja snacka med nån på bussen (ba pensionärer som gör det, el ja det har faktiskt hänt mig men då e det ba en sån där dramakvinna som antagligen ändå var icke singel, hon var galet lång också). På jobbet/utbildningen är ju ett felsteg kostsamt o genant över lång tid mm. Min poäng är att man behöver inte vara ensam bonde för att ha brist på naturliga sammanhang att träffa kvinnor IRL.
Senast redigerad av A-party-with-marty 2018-04-04 kl. 15:18.
Citera
2018-04-05, 07:25
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Online dejtingen är ju nästan stendöd

Haha, va? Vad är det jag missat nu?

Citat:
men hur är detirl på typ nattklubbar i storstäderna? Några charmiga kvinnor där? Gärna om det är ställen med live musik skulle det vara intressant?

Kan bara svara för Las Vegas, som nog inte är representativ för storstäder i gemen. På nattklubbar finns BARA golddiggers och prostituerade. Till och med hunkarna måste betala för att få dem.
Citera
2018-04-05, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Haha, va? Vad är det jag missat nu?

Kan bara svara för Las Vegas, som nog inte är representativ för storstäder i gemen. På nattklubbar finns BARA golddiggers och prostituerade. Till och med hunkarna måste betala för att få dem.

Vadå har du missat det för att du varåt passiv & inaktiv el är du undantagen som bekräftar regeln?

Vegas hoppas jag verkligen är ett ställe med drag(vart ska man annars partaja isf). Men Vegas är nog speciellt, många rika pajasar som drar till sig skumma snygga donnor mm.
Citera
2018-04-05, 11:29
Medlem
citymormors avatar
Var i Paris för ett tag sedan, bara skit. Slutna sällskap som vaktade sina damer som om alla runt omkring var serievåldtäktsmän (mycket svartingar i Paris så det är ju helt rimligt men en stilig vit man borde väl kunna hitta sällskap?). Resten av damerna var horor.

Studentstäder i Sverige däremot...mumma....vinstlott varje gång.
Citera
2018-04-06, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Var i Paris för ett tag sedan, bara skit. Slutna sällskap som vaktade sina damer som om alla runt omkring var serievåldtäktsmän (mycket svartingar i Paris så det är ju helt rimligt men en stilig vit man borde väl kunna hitta sällskap?). Resten av damerna var horor.

Studentstäder i Sverige däremot...mumma....vinstlott varje gång.
Horor (antar du menar proffs ) känns ju lite fel på ett sånt ställe då finns det väl andra platser där dom hör hemma .

Studentbrudar e ju rätt unga så det verkar bra. Är de. billiga hak då el?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in