• 1
  • 2
2018-04-05, 01:53
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Ja det var en bra idé. Annars om det står varning för vildsvin hade jag ju pinkat någon mil längre bort
Ja. Åtminstone undviker man nog att befinna sig på huk med byxorna i knävecken med en sån skylt i närheten.
Citera
2019-04-16, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yyuutt
Nu har jag faktiskt fått nog.

Jag bor på landsbygden, fastigheten är avsides, dock väldigt nära en länsväg. Av någon anledning så uppfattar folk min uppfart som en allmän toalett. Jag har nära på skrämt livet ur ett flertal när jag röt till när de drog ner underbyxorna (jag kan sjunga opera, så har en vältränad diafragma).
Det lustiga är att 25 meter fram finns det en vägficka att rasta vid, men folk tycker tydligen att det är bättre att bajsa vid min handgrävda brunn (väldigt synlig) och tydligen är skogen helt omöjlig att gå in i. Jag har plockat toapapper nog nu.
Idag fick jag nog. Jag kom hem efter en granne och jag handlat (hennes bil) och bilen på min uppfart vägrade att flytta på sig trots att de såg att vi kom. Jag har ett hjärtfel och fick släpa varorna 150 meter istället för 45. *hornen växer ur min skalle*

Som sagt, får jag sätta upp en vägskylt? Jag äger inte fastigheten, jag hyr den. Typ: Detta är INTE en allmän toalett, din rumpa filmas och kommer läggas ut på nätet.
Hur gick det?
Rörelsedetektor som aktiverar vattendusch?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in