2020-10-14, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
Samma här. Typisk med fotbollen idag igen
Igång igen 👍🏻
2020-10-14, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Igång igen 👍🏻
Funkar här med igen..
Strular lite ofta nu för tiden.
Mitt andra kinaabonnemang är stabilare än N1
Senast redigerad av Furuvikarn 2020-10-14 kl. 21:16.
2020-10-14, 21:15
Bannlyst
Som jag sagt många gånger innan , N1 har varit väldigt ostabila i år om man jämför med sina konkurenter, alltid strul så fort Sverige spelar fotbollsmatch.
2020-10-14, 21:15
Medlem
Snasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Bland annat Monero. Varför man inte kör det är pga man vet att kunder är lata och det ska bara vara så jävla enkelt för dem att köpa. Från Safello/btcx etc.

Och ännu säkrare är det att som kund köpa bitcoins till sitt egna konto, sen föra vidare till sin säljare. Förstår man sig inte på det så finns det väldigt många länkar som förklarar bitcoins transaktioner in-depth.

Ja, precis. Jag har aldrig använt monero själv, men det kan väl inte vara så krångligt?

Om man vill vara lite säkrare kan man mixa bitcoinsen också.

Citat:
Igång igen 👍🏻

Yes! Gött att det inte är så långa avbrott i alla fall.
2020-10-14, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basterse
Som jag sagt många gånger innan , N1 har varit väldigt ostabila i år om man jämför med sina konkurenter, alltid strul så fort Sverige spelar fotbollsmatch.

Infon jag får via min säljare är att det inte ska vara något kapacitetsproblem men man börjar tvivla lite. Begär absolut inte 100% uptime, då hade köpt ett riktigt abbonemang men att det alltid händer vid större matcher så är det ju någonting med belastning som spökar?!
2020-10-14, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickeyWire
Infon jag får via min säljare är att det inte ska vara något kapacitetsproblem men man börjar tvivla lite. Begär absolut inte 100% uptime, då hade köpt ett riktigt abbonemang men att det alltid händer vid större matcher så är det ju någonting med belastning som spökar?!

Glad att jag hittade N1 på asiatisk sida till halva priset.
Men som sagt det finns betydligt billigare abonnemang som är stabilare, dock inte med samma stora utbud som N1.
Men alla sportkanaler finns som jag är intresserad av 🎂
2020-10-14, 21:31
Medlem
Freebops avatar
Bara för mig world inte funkar?
2020-10-14, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickeyWire

Det ÄR inte kapacitetproblem.
Finns annat som kan strula.
2020-10-14, 21:56
Medlem
Vi vet inte vad problemen är eller vad som är sant/ inte sant. Därför kör jag också med sk kina abb som är förvånansvärt stabilt
2020-10-14, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Vi vet inte vad problemen är eller vad som är sant/ inte sant. Därför kör jag också med sk kina abb som är förvånansvärt stabilt

Problemet vet vi och även lösning.
2020-10-14, 22:00
Medlem
Citat:
Problemet vet vi och även lösning.

👍
2020-10-14, 22:53
Medlem
Citat:
Det ÄR inte kapacitetproblem.
Finns annat som kan strula.

Det förstår jag helt! Utan att bli alltför teknisk, har du någon insikt eller ytterligare info?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in