Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2018-04-06, 22:23
Medlem
Finns inget som hindrar att personer frivilligt skapar en frening, som samlas runt en person och har sex med denne. S lnge ingen hlls kvar mot sin uttryckliga vilja, tvingas till sex etc s kommer det inte ngon kunna dmas till ngot.

Att samlas och ligga med varandra finns andra sammanslutningar som gr. r swingersklubbar olagliga? N.
Citera
2018-04-07, 01:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
Finns inget som hindrar att personer frivilligt skapar en frening, som samlas runt en person och har sex med denne. S lnge ingen hlls kvar mot sin uttryckliga vilja, tvingas till sex etc s kommer det inte ngon kunna dmas till ngot.

Att samlas och ligga med varandra finns andra sammanslutningar som gr. r swingersklubbar olagliga? N.

Jag kommer uttryckligen sga till tjejerna att: sug och runka av mig och tck er i min sd fr att skydda er mot satan, annars tar han er sjl fr han frsker ta er sjl.

Det finns en lag mot att utnyttja dumma personer. S jag vljer bara folk som r normalbegvade men konverterbara.

Detta r allt annat n en swingerklubb, det r en sekt.
Citera
2018-04-07, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartzippa
Jag kommer uttryckligen sga till tjejerna att: sug och runka av mig och tck er i min sd fr att skydda er mot satan, annars tar han er sjl fr han frsker ta er sjl.

Det finns en lag mot att utnyttja dumma personer. S jag vljer bara folk som r normalbegvade men konverterbara.

Detta r allt annat n en swingerklubb, det r en sekt.

Jass, vilken lag tnker du p?

Du fr sga vad du vill - s lnge du inte tvingar, tar till vld, lser in mot ngons vilja etc.
Citera
2018-04-08, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
Jass, vilken lag tnker du p?

Det finns en lag som helt enkelt frbjuder en frn att utnyttja folk med lg intelligens. Man fr t.ex. inte be ngon med en IQ p 65 att fra ver alla deras besparingar till mig bara fr att de rtt upp och ner skulle gra det om du sa till dem att gra det.

Jag vet inte vad lagen heter men jag har lst om fall dr den tillmpats.
Citera
2018-04-08, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartzippa
Det finns en lag som helt enkelt frbjuder en frn att utnyttja folk med lg intelligens. Man fr t.ex. inte be ngon med en IQ p 65 att fra ver alla deras besparingar till mig bara fr att de rtt upp och ner skulle gra det om du sa till dem att gra det.

Jag vet inte vad lagen heter men jag har lst om fall dr den tillmpats.

Ja, lnka grna nr du hittar den.

De flesta i sekter har inte lg intelligens, det r normala vanliga mnniskor. S, fortfarande inte olagligt.

Dr det kan komma in r om ngon kan anses vara i beroendestllning, s det utnyttjas. Men fortfarande inte den lag du r ute efter.
Citera
2018-04-08, 08:43
Medlem
Eoppoyzs avatar
Det lter lite som denna sekt.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Family_International
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto