Citat:
Ursprungligen postat av
rand0masfudge
Liten uppdatering. Hon har hört av sig dagligen sen uppbrottet och vi pratade i telefon igår varpå hon säger att hon ville att jag skulle vara hos henne & hon saknar mig men allt var så komplicerat. Nu på morgonen när hon hört av sig har jag svarat så vänligt/trevligt som möjligt utan att visa känslor (fast hon vet hur jag känner), när hon inte fick svar direkt verkade som att hon blev sur/arg. Förstår inte varför hon hör av sig överhuvudtaget då sist vi prata sa jag att hon borde ta sig en funderare på vad hon verkligen ville (med oss dvs). Fick även reda på att hon pratade med sitt ex efter hon dumpa mig i fredags. Känner mig bara lite tom och försöker ventilera lite. Var där i lördags och spendera natten (dum som jag var eftersom hon ringde och var ledsen). Verkar som att hon bara vill ha mig när hon mår dåligt eller inte får uppmärksamhet från annat håll, vad bör jag göra? värt att tillägga att jag är varken ledsen eller glad, känner mig bara tom typ?
Jag vill bara peka på det uppenbara - du har nog innerst inne redan tagit beslutet att göra slut och gå vidare. Därför känns det bara "tomt, typ" inom dig. Du har redan fattat att hon använder dig som ett slags kramdjur när hon är ledsen och nere och du förstår ju själv att det inte går att bygga ett förhållande på en sådan grund.
Om du kan, så försök hitta på något du tycker är kul tillsammans med någon vettig kompis för att få tankarna på annat håll. Det är inte lätt att komma över en kraschad relation, men förr eller senare så kommer det att kännas bättre.