Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-13, 14:28
Medlem
michail.bakunins avatar
Inside job nu går 15 illegala migranter fria på Sveriges gator 15 av tusentals. Görs det en utredning av polisen för att sätta ditt personal som förmodligen assistera männen vid rymningen? En gedigen bakgrundskontroll och enbart svenska medborgare (inga dubbla medborgarskap) ska få jobba vid förvar, skatteverket, polis och migrationsverket.

Givetvis är männen rädda här ser man sin chans att leka taharrush med svenska småflickor och pojkar minska för var dag. Trollen här ovan är helt ansvarig för Akilovs gärningar.
Citera
2018-04-13, 14:54
Medlem
Nu hoppas jag att dom ensamkommande unga hittar tak över huvudet då det är ganska kyliga nätter och även slipper gå hungriga. Att vara inlåst måste vara mycket psykiskt påfrestande och nedbrytande. Dom är ju inte kriminella så varför vara inlåsta?

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2018-04-13 kl. 14:57.
Citera
2018-04-13, 15:01
Medlem
michail.bakunins avatar
Trollet kan ingenting om svensk lag illegala migranter är kriminella. Många ni kärringar ömmade för som skulle utvisas är brottslingar. Brottslingar som nu kan söka asyl via Iran.

Vi får önska hungriga och smällkalla nätter framöver och att ingen av dessa kriminella gör en Arif Moradi eller Akilov för att få stanna.
Senast redigerad av michail.bakunin 2018-04-13 kl. 15:15.
Citera
2018-04-13, 15:15
Medlem
JagSerUfos avatar
Det är sorgligt vad som har hänt detta land på senare tid, man bli mörkrädd Det är en stor skam hur vi behandlar dessa barn och andra i nöd. Ni som vill att dom ska skickas ut borde verkligen skämmas! Och försöka sätta er in i deras situation. En glad nyhet att dom lyckts rymma och våren är här snart sommar Men det är fortfarande en kall och hård värld dom kommer ut i på gatan ingen plats för barn. När jag läste nyheten kom jag att tänka på en gammal film barnen från frostmofjället hoppas att även denna historian slutar lika lyckligt som filmen och barnen hittar familjer som vill ta in dom.
Citera
2018-04-13, 15:36
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSerUfo
Det är sorgligt vad som har hänt detta land på senare tid, man bli mörkrädd Det är en stor skam hur vi behandlar dessa barn och andra i nöd. Ni som vill att dom ska skickas ut borde verkligen skämmas! Och försöka sätta er in i deras situation. En glad nyhet att dom lyckts rymma och våren är här snart sommar Men det är fortfarande en kall och hård värld dom kommer ut i på gatan ingen plats för barn. När jag läste nyheten kom jag att tänka på en gammal film barnen från frostmofjället hoppas att även denna historian slutar lika lyckligt som filmen och barnen hittar familjer som vill ta in dom.

Varför ska dom skämmas? tycker ni borde skämmas som stöttar kriminella handlingar sen är dom inte barn bara så du vet
Citera
2018-04-13, 16:03
Medlem
JagSerUfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Varför ska dom skämmas? tycker ni borde skämmas som stöttar kriminella handlingar sen är dom inte barn bara så du vet
Ingen är illegal du kan inte klassa människor som flyr för sina liv för kriminella! Och om dom är barn eller inte spelar inte någon roll men då dom säger sig vara under 18 så väljer jag att tro på det.
Citera
2018-04-13, 16:12
Medlem
michail.bakunins avatar
Citat:
Ingen är illegal du kan inte klassa människor som flyr för sina liv för kriminella! Och om dom är barn eller inte spelar inte någon roll men då dom säger sig vara under 18 så väljer jag att tro på det.

Du borde skämmas över din naivitet, rasism och intresse för att helt montera ner Sverige. Så om jag säger att jag är kung över Thailand väljer du att tro på det.

Vi kan sända dig till valfritt land varför inte Kanada utan att ansöka om tillstånd för inresa och se hur du behandlas. Vistas illegalt i ett land är olagligt.

I fortsättningen titulera mig ers majestät.
Citera
2018-04-13, 16:23
Medlem
JagSerUfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av michail.bakunin
Du borde skämmas över din naivitet, rasism och intresse för att helt montera ner Sverige. Så om jag säger att jag är kung över Thailand väljer du att tro på det.

Vi kan sända dig till valfritt land varför inte Kanada utan att ansöka om tillstånd för inresa och se hur du behandlas. Vistas illegalt i ett land är olagligt.

I fortsättningen titulera mig ers majestät.
Du är fan inte kung någonstans! Vi kan skicka dig till Kabul om det nu är säkert där?
Citera
2018-04-13, 16:29
Medlem
michail.bakunins avatar
Citat:
Du är fan inte kung någonstans! Vi kan skicka dig till Kabul om det nu är säkert där?

Lika lite som dina ensamkommande flyktingbarn är barn och lika lite som du har tjänstgjort i Afghanistan. Om jag säger att jag är kung så är jag kung.

Betalar trollet boendet och flyg

https://www.airbnb.se/s/Afghanistan/...s_tag=rz0QLjwy

Så länge resan inte går till Skåne.

(FB) Ny FN-rapport slår fast - 7 av 11 hazarprovinser dubbelt så säkra som Skåne

Ers majestät för dig troll.

Migrationsöverdomstolen och miv säger något annat

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6928126
Senast redigerad av michail.bakunin 2018-04-13 kl. 16:32.
Citera
2018-04-13, 16:36
Medlem
JagSerUfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av michail.bakunin
Lika lite som dina ensamkommande flyktingbarn är barn och lika lite som du har tjänstgjort i Afghanistan. Om jag säger att jag är kung så är jag kung.

Betalar trollet boendet och flyg

https://www.airbnb.se/s/Afghanistan/...s_tag=rz0QLjwy

Så länge resan inte går till Skåne.

(FB) Ny FN-rapport slår fast - 7 av 11 hazarprovinser dubbelt så säkra som Skåne

Ers majestät för dig troll.

Migrationsöverdomstolen och miv säger något annat

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6928126
Lugna ner dig grabben, jag skulle gärna betala för en enkelbiljett ner dit för dig!
Citera
2018-04-13, 16:37
Medlem
michail.bakunins avatar
Citat:
Lugna ner dig grabben, jag skulle gärna betala för en enkelbiljett ner dit för dig!

Precis som jag mer än gärna tar ifrån dig ditt medborgarskap och ger det till valfritt ensamkommande flyktingbarn mellan 25 och 40år. En mer värdig medborgare än vad du är

http://meritwager.nu/allmant/arif-mo...ades-han-inte/

Hälsningar konungen.
Senast redigerad av michail.bakunin 2018-04-13 kl. 16:45.
Citera
2018-04-13, 17:25
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:

Jo dom är illegala om dom inte har rätt att vara här, sen har jag inte påstått att folk som flyr är kriminella. Men om dom vistas här utan tillåtelse så är dom illegala. Så om en afghan säger till dig att du måste suga deras kuk så kommer dom få stanna för det har migrationsverket sagt skulle du göra det? Du säger ju själv att du tror dom så då skulle du nog inte tveka och ta en kuk i munnen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in