Citat:
Ursprungligen postat av
rednaxela90
Ja, alla dokumentrerna har varit vinklade till Damiens, Jasons och Jessies frdel... Dessutom har de utlmnat information som gr att en inte lika "oskyldig" bild framtrder, speciellt angende Damien! Jag tror att Damien var och r en satanist! (Det r bara att se p hans YouTube-kanal dr han numera ppet promotar ockultism och personer som Aleister Crowley m.m.)
Ett riktigt barnmrdande krk som hade lite trkigt p vischan vars ego hade exploderat tack vare sina tv fans han gick runt med som han hade total makt ver. Psykopat + en marilyn manson skiva + bok om occultism = det hr ska jag prova!
Jag skms rligt talat ver mig sjlv att jag inte redan efter tredje paradise lost filmen begrep att det var ngot som inte stod rtt till hr, efter andra filmen var jag precis som alla andra helt vertygade om att det var mike byers som hade gjort det, och sen i sista s var det givetvis hundra procent skert att det var terry hobbs som gjort det fr han hade minsann slagit sin krring och ungar tidigare.
Vem av dessa trailerpark pappor tror man INTE var halvt alkoholiserade och spade p bde krring och barn nr det behagade? Det var nog mer regel n undantag. Det tog mig mnga r och mycket lsande och omtittande innan polletten trillade ner, det dr aset ska inte vara ute bland folk och det r tack vare gravt vinklade dokumentrer, ngon filmare som utan skrupler skulle f till en hit, dr man totalt utesluter viktiga bevis som r ansvariga fr att monstret r ibland oss. De andra tv kan jag dremot frlta fr de begrep inte vad de gjorde men Damien ska brinna. Konstigt att den dr tntiga trenchcoaten du var knd fr att g runt med dagligen helt pltsligt frsvann och inte var intressant lngre tillsammans med morden... istllet fr West Memphis Three borde de dpas om till Nr Tre Hrdrockstntar Du Gick I Hgstadiet Med Gr Fr Lngt.
http://callahan.mysite.com/wm3/img/exh500.html
Hr r det bara att lsa hans psykjournaler innan det hnde. Hade inte behvts tre dda smgrabbar fr att dma honom fr mord ens en gng. Suger blod frn medpatienter och berttar att han r besatt av namngiven demon som sger t honom att mrda, han och hans flickvn ska knulla fram en unge enbart i syfte att offra den till satan och andra skna grejer, lkare och familj livrdda att folk ska bli skadade.