Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-22, 16:38
Medlem
BustySwede27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Gör det, jag har själv provat på det ett antal gånger. Det är skönt å det slafsar så härligt när man knullar vattenmelon. Jag brukar lägga den på diskbänken å köra utav helvete. Ska köpa en jag också.

jag blr sjukt kåt av att läsa denna tråden. just detta inlägget fick mig att pausa och gå upp och leka med mig själv
Citera
2024-09-22, 16:41
Medlem
BustySwede27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag har köpt simdynor armkuddar å blåst upp jag knullade en av dom nyss, det var skönt. Jag berättade för en av mina polare om det å han ska komma under dagen å prov knulla dom. Det var vi som knullade en av mina sexdockor så han är med på det mesta. Mycket roligt har vi haft genom åren. Även vuxna män kan ha dimdynor, fast i ett annat syfte.

alltså, vem visar du filmen.. hur får man möjlighet att se dem?...

OCH, hur går det till när ni killar onanerar ihop? vi tjejer pratar inte ens om det.. att ni gör det ihop får mig att fantisera om att få vara den uppblåsbara dockan som två killkompisar använder och utnyttjar..
Citera
2024-09-22, 16:43
Medlem
BustySwede27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bootlocker
Jag var med på ett tantra retreat i Stockholm förra året och där gjorde vi jättebra övningar för maximal självtillfredsställelse.

berätta för oss om övningarna...
Citera
2024-09-23, 00:33
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BustySwede27
alltså, vem visar du filmen.. hur får man möjlighet att se dem?...

OCH, hur går det till när ni killar onanerar ihop? vi tjejer pratar inte ens om det.. att ni gör det ihop får mig att fantisera om att få vara den uppblåsbara dockan som två killkompisar använder och utnyttjar..

Vi sitter var för sig å runkar bara, å dockan är bara en docka å ett dött ting. å ni tjejer pratar inte ens om att onanera. Det är ju märkligt, med sina vänner prarar man med om det mesta som män, men jag visste inte att ni kvinnor inte pratar om det vänninor emellan tänker jag nu. Med kollegor å lite smått okända skulle jag ju inte berätta om runkerierna å knullandet. Men med vänner! är ni kvinnor så kuvade?
Senast redigerad av Onan-eraren 2024-09-23 kl. 00:39.
Citera
2024-10-15, 06:03
Medlem
Onan-erarens avatar
Just dragit morgon runken i badrummet, drog frenetiskt i kuken med barnolja samtidigt som jag nöp mig hårt i bröstvårtorna. Jag kom i handfatet å det var riktigt skönt att få tömma kuken, nu har jag sköljt bort sperman å känner mig riktigt nöjd faktiskt så snart blir det att borsta tänderna å dra till jobbet.
Citera
2024-11-14, 11:46
Medlem
Onan-erarens avatar
Ledig idag så det blev en lång morgon runk, låg å drog slött i kuken en bra stund, ställer mig på knä i sängen spottar i näven å började runka hårt samtidigt som jag juckade emot, jag ökade takten successivt å spottade i andra näven för att variera efter kanske 10 minuter kom den där pirrande känslan, jag är på väg. Tar i å runkar med full kraft samtidigt som jag juckar emot, nyper mig hårt i ena bröstvårtan å kommer. Jag vrålar högt när sperman sprutar ur mig å den hamnar på golvet med ett splach. Lite yr å nöjd andas jag ut, jag lägger mig ner en stund, WOW var känslan jag kände efter att ha fyrat av satsen. Nu är sperman upptorkad å jag är nöjd.
Citera
2024-11-20, 22:50
Medlem
Jag runkar varje dag, men måste i stort sett runka till porr för att få komma
Känner mig avslappnad och lugn efter ha sprutat.

Film smak varierar men kommer oftast till filmer där mannen är undergiven, eller sväljer piss.
Eller filmer med bögporr eller där trans brudar är aktiva.

Tror det beror på att jag har runkat till så ofantligt många snygga brudar genom åren.
Citera
2024-11-26, 20:13
Medlem
Onan-erarens avatar
Just dragit av en runk, gjorde det stående över vardagsrumsbordet, runkade först sakta för att sen öka takten, filmade med telefonen stående mot en vas på bordet. Fyrade av en sats i de konstgjorda blommorna med ett glatt leende, jävlar vilket tryck det blev på sprutet. Men jag är glad å nöjd iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in