Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-29, 15:04
  #13
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Haha japps, störande som fan

Du var tidigt ute där med att notera detta, ^Eaz. Skarpögt som fan.

Efter att under ett antal dagar använt temat kan jag bara hålla med om att det är det största irritationsmomentet.

Som nummer två kommer hur citat presenteras. Saknar "rutan", men det kanske är en process.
Citera
2018-04-30, 10:13
  #14
Medlem
Joomlas avatar
Kan vi få ett SFW - standard och SFW - clean? Jag antar det inte borde behöva vara mer jobb än att dupliera de gamla temana. Jag försökte mig på clean ett tag förut men gillade det inte alls, tycker standardtemat är mer clean.
Citera
2018-05-02, 09:26
  #15
Moderator
najass avatar
Nu har tekniker meddelat att de fixat så att det ska finnas en Hem-knapp i menyn längst upp.
Citera
2018-05-02, 09:39
  #16
Medlem
LasseHandgranats avatar
Ljusa teman i all ära, men det här ger mig ögonvärk. Kan man inte ha en något gråare bakgrund än absolut kritvitt?
Citera
2018-05-05, 14:26
  #17
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Detta kanske vore något att inkorporera i SFW-temat?

(FB) Ändra färg på "Surfa osynlig" från vit till röd

Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Spontant så är jag inte helt övertygad om förträffligheten i det förslaget, men jag ska läsa igenom det ordentligt en gång till och se om jag möjligtvis missat någon vital del.


admin5

Rätta mig om jag har fel, men noterade nyss att den egna indikeringen nu saknas helt. Vet inte om faktumet att indikeringen helt saknas eller är vit gör någon skillnad. Båda är ju utmärkande på sitt sätt. Eller missar jag något och tänker fel?
Citera
2022-08-14, 20:17
  #18
Medlem
runxs avatar
Att ingen har tipsat mig om detta tema tidigare! Fint.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback