Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-23, 13:34
  #2125
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
På vilket sätt har Azdz rätt uppfattning? Han vet inte ett skit. Bara går med i drevet. Jag och ett antal få till har däremot haft rätt uppfattning som INTE dömt Kristian oavsett häktning eller inte. Azdz svammlar om poliscell osv efter sin praktikt i skolan osv.
Nu får du fan sluta röka på, och läsa lite ordentligare i nedskriven text!

Jag skriver att:
Du har rätt i din uppfattning om Azdz.

Jag gör ingen stor grej av detta, men du har gett svar i olika inlägg som pekar på grava missförstånd i andras texter.

Den rättsliga prövningen är inte över, men även jag hoppas på att sanningen ska segra!
__________________
Senast redigerad av LeBronThurman 2018-05-23 kl. 13:36.
Citera
2018-05-23, 13:36
  #2126
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Nu får du fan sluta röka på, och läsa lite ordentligare i nedskriven text!

Jag skriver att:
Du har rätt i din uppfattning om Azdz.
Jag gör ingen stor grej av detta, men du har gett svar i olika inlägg som pekar på missförstånd i texterna.

Den rättsliga prövningen är inte över, men även jag hoppas på att sanningen ska segra!
Efter att nivåerna har nått totalt bisarra så kommer målet att läggas ner.

SOM ALLTID. Man vill karaktärsmörda honom, de bryr sig inte ett skit om han gjorde något eller ej...
Citera
2018-05-23, 13:42
  #2127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Nu får du fan sluta röka på, och läsa lite ordentligare i nedskriven text!

Jag skriver att:
Du har rätt i din uppfattning om Azdz.

Jag gör ingen stor grej av detta, men du har gett svar i olika inlägg som pekar på grava missförstånd i andras texter.

Den rättsliga prövningen är inte över, men även jag hoppas på att sanningen ska segra!
Sorry. Ölen börjar ta ut sin rätt märker jag

Undrar hur dom värsta haters här i tråden till Kristian känner sig i dag

Ossie81 verkar veta vad som händer i familjen. Det mest intressanta nu är vad Kristian gör med Sara. Någon som vet om Sara går hemma och lever på Kristians pengar eller har hon en egen inkomst?
Citera
2018-05-23, 13:45
  #2128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VikingRage
Några tankar...vad spelar det för roll nu? Skadan är ju redan skedd. Tror ni att kvinnorna bryr sig om han är oskyldig eller inte, de har en lång historia av att ljuga bara för att förstöra männens liv för att inte fått som de ville. Kvinnornas ända förhållande i det här landet är med staten.


Min fråga är, vad kommer hända med kvinnan som ljugit nu då? Om jag får gissa så gissar jag på INTE ETT SMACK. Det här systemet är helt sjukt. Vilken total mass psykos folk lever i.

Sant.. kan bli en motstämning efter detta! Dock är KH för manipulerad av S och för bra pappa för att göra något sådant... troligtvis. Men vi får se vad som händer!
Citera
2018-05-23, 13:53
  #2129
Medlem
OlofPlanets avatar
Får väl hoppas att KH äntligen blir fri från denna människa, men dessvärre kommer det att finnas band kvar via barnen.

Det är obehagligt att samhället gör sådan åtskillnad på män och kvinnor att de till och med har en särskild brottsrubricering för något när det rör kvinnor. Det får många att tro att kvinnor per definition alltid är utsatta och att män alltid har fel. Så är det ju inte.
Citera
2018-05-23, 13:58
  #2130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bussilego
Hade du fel nu ?

" Den hockeyprofil som har suttit häktad den senaste veckan misstänkt för grov kvinnofridskränkning har försatts på fri fot.

Misstanken om grov kvinnofridskränkning läggs ner – men andra misstankar kvarstår.

– Jag kan tyvärr inte prata just nu, säger hockeyprofilen när Expressen når honom kort efter beskedet. "


* https://www.expressen.se/sport/hocke...ofilen-slapps/

Så det gick med dina " sannolika skäl ", haha
Men han gick väl fri för han var vit ?

Precis som jag skrev tog åklagaren som vanligt i för kung och fosterland och en man blev återigen på oriktig grund frihetsberövad och häktad. Det bevisar också att domstolen INTE kan ha gjort en egen bedömning i frågan om han skulle vara häktad.

Det viktigaste nu är att han lämnar kvinnan som orsakat honom dessa problem för gott.
Citera
2018-05-23, 14:00
  #2131
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ossie81
Sant.. kan bli en motstämning efter detta! Dock är KH för manipulerad av S och för bra pappa för att göra något sådant... troligtvis. Men vi får se vad som händer!
Lägg ner, inte ett jävla skit kommer hända...........tyvärr. Systemet är totalt åt helvete. Det enda som är kvar nu är kraschen så att det naturliga urvalet kan ta plats. Det måste ske en rensning.
Citera
2018-05-23, 14:01
  #2132
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
Kan sambon ha ångrat sig och tagit tillbaka det hon påstått?

Skulle gissa det. Och med lite tryggare framtid än förut.
Citera
2018-05-23, 14:02
  #2133
Medlem
bussilegos avatar
Tycker detta är ett lysande exempel på att man aldrig ska ta för givet vad MSM rapporterar. Här är det åklagaren och polis som lämnat ut uppgifter och att MSM svalt betet med hull och hår få stå för dom.
Men det var varken första eller sista gången åklagare skjuter högt och går hårt ut i media om hur sannolikt det är som senare visar sig vara så osannolikt att det bara nästan är sant.

Extrema vänsterfeminister svalde anklagelserna och hade redan avkunnat dom och straff. Allt grundat på en " känsla " man har. De gick ut hårt i tråden utan riktiga argument utan allt styrdes av sin egna " känsla " man fått genom läsa vad åklagaren tyckte. Tyvärr hade de fel... ännu en gång.
Citera
2018-05-23, 14:10
  #2134
Medlem
OlofPlanets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Skulle gissa det. Och med lite tryggare framtid än förut.

Nu är det ju så att man inte bara kan ta tillbaka. Åklagaren driver det vidare ändå om det är tillräckligt allvarligt.
Citera
2018-05-23, 14:13
  #2135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bussilego
Tycker detta är ett lysande exempel på att man aldrig ska ta för givet vad MSM rapporterar. Här är det åklagaren och polis som lämnat ut uppgifter och att MSM svalt betet med hull och hår få stå för dom.
Men det var varken första eller sista gången åklagare skjuter högt och går hårt ut i media om hur sannolikt det är som senare visar sig vara så osannolikt att det bara nästan är sant.

Extrema vänsterfeminister svalde anklagelserna och hade redan avkunnat dom och straff. Allt grundat på en " känsla " man har. De gick ut hårt i tråden utan riktiga argument utan allt styrdes av sin egna " känsla " man fått genom läsa vad åklagaren tyckte. Tyvärr hade de fel... ännu en gång.
Finns ingen media som gått ut med identitet på honom så tagga ner lite. Dessutom är han fortfarande misstänkt men inte för grov kvinnofridskränkning han är alltså inte avförd från misstanken att något brott har begåtts.
Citera
2018-05-23, 14:14
  #2136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bussilego
Tycker detta är ett lysande exempel på att man aldrig ska ta för givet vad MSM rapporterar. Här är det åklagaren och polis som lämnat ut uppgifter och att MSM svalt betet med hull och hår få stå för dom.
Men det var varken första eller sista gången åklagare skjuter högt och går hårt ut i media om hur sannolikt det är som senare visar sig vara så osannolikt att det bara nästan är sant.

Extrema vänsterfeminister svalde anklagelserna och hade redan avkunnat dom och straff. Allt grundat på en " känsla " man har. De gick ut hårt i tråden utan riktiga argument utan allt styrdes av sin egna " känsla " man fått genom läsa vad åklagaren tyckte. Tyvärr hade de fel... ännu en gång.
Det var detta som jag var med och antydde i tråden. Man har sett detta tidigare då åklagare och polis tagit så att man skitit på sig.
Men drevet här gick lös med allt man kunde för att skita ner Kristian. Osanningar om våldtäkt och det än det andra.
Bolagets ekonomi var inne i ämnet osv. Saken är att dessa dårar inte kommer inse att dom har fel och har förlorat. Hatet mot män och Kristian kommer tyvärr kvarstå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in