Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-16, 19:39
  #805
Medlem
Finns här ingen med kontakter på häktena eller hos polis i sthlm så vi slipper dessa fantasispekulationer. Han ser skum ut det måste vara xxxx. Osv. Bättre kan vi
Citera
2018-05-16, 19:46
  #806
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Det finns väl redan nu pga av att advokat förordnats? Eller tänket jag fel?

Är det inte på fredag häktningsförhandlingen blir i så fall? Tror han anhölls 15:e, men kan minnas fel.
Jag undrar som du. Borde väl finnas dagboksblad som nämner förordnande av ABC som försvarare till XYZ att begära ut från tingsrätten? Kruxet är väl att veta vilka namn man ska be dom ska kolla på, inget säger ju att personalen på TR är hockeyintresserade

Den företagsamme kan ju be dom kolla på KH och se vad som faller ut?
Citera
2018-05-16, 19:50
  #807
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag undrar som du. Borde väl finnas dagboksblad som nämner förordnande av ABC som försvarare till XYZ att begära ut från tingsrätten? Kruxet är väl att veta vilka namn man ska be dom ska kolla på, inget säger ju att personalen på TR är hockeyintresserade

Den företagsamme kan ju be dom kolla på KH och se vad som faller ut?


Just det. Man måste veta vem det handlar om, vilket namn man ska be att få handlingarna om. KH och MR är väl i nuläget de hetaste tipsen.
Citera
2018-05-16, 19:51
  #808
Medlem
Varför detta dribbel om *enberg om han ska vara med i studion 22.50 imorgon.

1. Tidigare tablå för i morgon = Med

2. Senare tablå för i morgon= Inte med! Varför får inte han var med?

https://www.svtplay.se/video/1782360...2-50?info=visa
__________________
Senast redigerad av leosurvey 2018-05-16 kl. 19:55.
Citera
2018-05-16, 19:53
  #809
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag undrar som du. Borde väl finnas dagboksblad som nämner förordnande av ABC som försvarare till XYZ att begära ut från tingsrätten? Kruxet är väl att veta vilka namn man ska be dom ska kolla på, inget säger ju att personalen på TR är hockeyintresserade

Den företagsamme kan ju be dom kolla på KH och se vad som faller ut?

Kan man inte fråga på advokatens namn? Enligt Expressen heter hon Jenny Eneström.
Citera
2018-05-16, 19:55
  #810
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Kan man inte fråga på advokatens namn? Enligt Expressen heter hon Jenny Eneström.
Se där, en god idé. Du följer detta fall bättre än jag. Bra förslag.
Citera
2018-05-16, 19:57
  #811
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Kan man inte fråga på advokatens namn? Enligt Expressen heter hon Jenny Eneström.

Du är smart. Kan funka att gå omvägen genom att höra vilken anhållen som har tillfördnats henne som advokat.
__________________
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2018-05-16 kl. 19:59.
Citera
2018-05-16, 20:00
  #812
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
En intressant artikel i sammanhanget.
https://www.svd.se/renberg-en-grym-mjukis
Citera
2018-05-16, 20:07
  #813
Medlem
Ser ut dom h*selius gjort en gillamarkering igår på twitter
Citera
2018-05-16, 20:08
  #814
Medlem
-Hajen-s avatar
21:14 startar KH:s häst som storfavorit på Bergsåker. Vi får hoppas att den vinner och kolla in vinnarcirkeln efteråt. Om KH står där och dricker skumpa så får många be om ursäkt.
__________________
Senast redigerad av -Hajen- 2018-05-16 kl. 20:28.
Citera
2018-05-16, 20:14
  #815
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag undrar som du. Borde väl finnas dagboksblad som nämner förordnande av ABC som försvarare till XYZ att begära ut från tingsrätten? Kruxet är väl att veta vilka namn man ska be dom ska kolla på, inget säger ju att personalen på TR är hockeyintresserade

Den företagsamme kan ju be dom kolla på KH och se vad som faller ut?

Jag tror inte på KH, som allmän upplysning. Han lever synbarligen ett ordnat och fungerande liv med fru/sambo och dotter och ej obetydlig medieexponering. Det finns ju liksom inget han kan tro sig vinna på att spöa sina/sitt barns mor.

Det är inte omöjligt men inte heller troligt.

Sämre sinne för vilka solbrillor man ska ha och när man ska bära dessa är inte brottsindikativt.

Att vara travkusk elelr hockeymålvakt är då relativt mer brottsindikativt, men inte ens där kan man ta ut saker i förskott.

Är nis*e *kman frisk nog att (sluta) slå sin fru? Jag tror mer på ngn mer tragisk gestalt än h*seöius. Frun där borde väl lunna försvara sig dock.
Citera
2018-05-16, 20:15
  #816
Medlem
Det är inte Huselius.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in