Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2018-07-10, 01:26
Medlem
Genomförde resan för ett par veckor sedan, och är väldigt nöjd med vad jag fick för pengarna.

Arlanda - Terminal 5:
Nöjd med inget mer än det, god mat(lättare buffe), sköna platser och trevlig miljö. Dock var fungerade inte ölkranen som gav et litet minus. Kommer besöka igen vid längre flygningar.

New Ark:
Oerhört nöjd, fint, fräscht, nytt. Bättre utbud av mat samt ett utbud av massor av spritsorter. Ölkranen fungerade här! Kommer nog alltid köpa en plats dit då flygplatsen är väldigt liten. Rekommenderar starkt att köpa tillgång där.
Citera
2018-07-30, 09:58
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnkeltNamn
Genomförde resan för ett par veckor sedan, och är väldigt nöjd med vad jag fick för pengarna.

Arlanda - Terminal 5:
Nöjd med inget mer än det, god mat(lättare buffe), sköna platser och trevlig miljö. Dock var fungerade inte ölkranen som gav et litet minus. Kommer besöka igen vid längre flygningar.

New Ark:
Oerhört nöjd, fint, fräscht, nytt. Bättre utbud av mat samt ett utbud av massor av spritsorter. Ölkranen fungerade här! Kommer nog alltid köpa en plats dit då flygplatsen är väldigt liten. Rekommenderar starkt att köpa tillgång där.

På Arlanda kan man ju lika gärna sitta utanför. Newark däremot är en skittråkig flygplats. Där är loungen ett trevligare alternativ. Var i god tid, för det blir ganska fullt.
Citera
2018-07-30, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
På Arlanda kan man ju lika gärna sitta utanför. Newark däremot är en skittråkig flygplats. Där är loungen ett trevligare alternativ. Var i god tid, för det blir ganska fullt.

Håller med tilll fullo. Det som är drygt på Newark är ju att SAS öppnar bagagedroppen ganska sent, så man får typ 2 timmar i loungen på sin höjd. Iallafall dom gånger jag åkt. Lite trist om man som jag är ute i (möjligen lite för) god tid.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2942514

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här