Citat:
Ursprungligen postat av
Hundenmuhammed2
Ja det är på tiden att svenskar börjar beväpna sig så vi kan försvara oss mot den kulturella berikningen.
Då kommer polis enbart vara ute efter svensken. De kommer att cirkulera runt svenskar och hålla koll på dem så att de inte ger sig på våldsmännen. Synd om våldsmän av utländsk börd och allt hamnar under HMF- LAGEN , rasism enligt staten, oavsett gärningsmannens handling, vapeninnehav och idioteri.
Jag vet att invandraren är en fegis i kriminella kretsar. Verkar i grupper. Törs inte möta sitt offer ensam. Jag vägrar låtsas att jag inte ser sanningen. I h.....t heller. Säger det högt också.
Svensken är rättslös på grund av att alla instanser består utav fega krakar som håller med varandra, hur j....a sjukt det än är.
Den ene är fegare än den andre, ingen skyddar sin egna kollega, men de är också rättslösa och befinner sig under mediamaffians tillsyn.
Som jag ser på saken är det mediamaffian som har den största styrande makten i Sverige och i världen för övrigt.
Jag ser media som den största kriminella organisation utav alla kriminella organisationer.
Finns det ingen bättre lösning? Vapen kommer med all säkerhet mötas av vapen utav grövre kaliber än kniv och sten.
Medborgargarden för mig borde vara större grupper svenskar som skrämmer våldsmännen Finns till alltså!
Visar sig. Passar dig för f...n ungefär och mina pojkar rör du inte. Tar tillbaka reviret enkelt uttryck. Är gruppen invandrare 10 stycken, skall gruppen svenskar vara 30-40 stycken.
Polis samt övriga instanser skall inte få någon som helst anledning att hindra medborgargarden att finnas till. Ge inte lillfingret, ge fuck you fingret. Här är vi, har ni problem med det...