• 7
  • 8
2018-05-29, 14:42
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdemokrat
Det du beskriver är ju precis vad TS gör. Aprilskämtar med sin bror att hon har känslor för honom, påstår att hon ligger med hans flickvän, vill ha stöd från killar på forumet eftersom han ska våldta henne, skriver i religionsforumet att hon har blivit portad från kyrkan. Allt för att trigga ensamma pojkar.

Om din sambo hade plockat fram en snopp på tredje dejten, kanske din uppfattning hade ändrats? Eller skulle du bara ha tänkt att "det var ändå intressant att diskutera". Jag vet inte varför du försvarar lögnare. Det är som sagt äckligt.

Tråden i sig har jag inget emot, men det andra användare som har skapat den.
Okey. Om min sambo hade plockat fram en snopp så hade denna tråd varit än mer intressant då jag kunde belysa nackdelarna.
Men nu blev du kul. Jag till skillnad mot dig ser inget försvar för en lögnare utan jag väljer att försvara en person som skapat något intressant.
Det är lite som i politikforum.
Det är fullt av människor som skapar trådar om en drömvärld så fort SD får makten. Även detta är för mig, intressant o även där så försvarar jag ämnet i tråden utan att bry mig om att 90% av alla SDare bara trollar.
Men jag förstår att du kan ha lite svårt att förstår skillnaderna då du uppvisar stora kunskaper att hålla isär två olika tankar.
Citera
2018-05-29, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tacosbaren
Vidrigt hur du förminskar mina problem.

Ingen förminskar dem, du har fått kanonsvar från trettio personer. Men de är påhittade för ditt nöjes skull, alltså är det du som förminskar dem.

Citat:
Ps. Blev portad eftersom det kom ut att jag är bisexuell. Du är den som jävlas med folk och nedvärderar dom

Det finns inte en kyrka i det här landet som portar någon för att den är bisexuell.
Citera
2018-05-29, 15:39
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ingen förminskar dem, du har fått kanonsvar från trettio personer. Men de är påhittade för ditt nöjes skull, alltså är det du som förminskar dem.

Det finns inte en kyrka i det här landet som portar någon för att den är bisexuell.
Du vet att en kyrka är en byggnad, tillägnad en viss gud? Om du vill testa bemötandet av bisexuella inom religionen så städa först bort alla stenar innan du går till din lokala moské där du tänkt berätta om din bisexualitet. För både Rikets Sal o en moské är kyrkobyggnader.
Citera
2018-05-29, 17:25
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Det du beskriver är ju precis vad TS gör. Aprilskämtar med sin bror att hon har känslor för honom, påstår att hon ligger med hans flickvän, vill ha stöd från killar på forumet eftersom han ska våldta henne, skriver i religionsforumet att hon har blivit portad från kyrkan. Allt för att trigga ensamma pojkar.

Om din sambo hade plockat fram en snopp på tredje dejten, kanske din uppfattning hade ändrats? Eller skulle du bara ha tänkt att "det var ändå intressant att diskutera". Jag vet inte varför du försvarar lögnare. Det är som sagt äckligt.

Tråden i sig har jag inget emot, men det andra användare som har skapat den.

Tack för svaret! Nu fick jag en ny synvinkel.

Att TS kan vara den som spelar utsatt ung tjej för att fiska svaga män och sedan njuta av att de mår dåligt?

Så långt tänkte inte jag då jag inte fattade vitsen med att låtsas må dåligt.

Oavsett om TS är ett troll eller inte så mår den personen inte bra, tråkigt om TS gör så att andra som känner just så blir ledsna:-(.

Alla är vi olika och det finns exempel på personer som blir kära anonymt men de är nog väldigt få.

Om en man tror att man pratar med en kvinna och personen i fråga tar fram sin _ _ _ när de träffas då måste det vara en väldigt öppensinnad man för att acceptera det.
Citera
2018-05-29, 17:40
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:

OT: Jo det finns samfund som inte tillåter bisexuella.

Tillbaka till tråden: TS har fått goda råd av många här.

TS har valt att inte svara till oss som varit snälla och vänliga, men när TS fick mothugg så var TS där direkt och svarade.

Det ökar faktiskt trollfaktorn då de som ärligt vill ha hjälp är tacksamma för det och de som är äkta brukar ignorera hatkommentarer.

Nåja, det är bara att hålla ögonen öppna.....
Citera
2018-06-01, 16:27
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Hej

Har haft många tankar om en användare här som i princip verkar hata mig, men kan inte sluta tycka om när den skriver. Känns hopplöst, vad ska jag göra?

Varje gång jag blir småförälskad i nån på Flashback så brukar jag skicka ett smickrande PM till dem, och sen får man helt enkelt vänta och se.
Citera
2018-06-01, 17:48
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Varje gång jag blir småförälskad i nån på Flashback så brukar jag skicka ett smickrande PM till dem, och sen får man helt enkelt vänta och se.
Samma här. Har varit medlem här sedan -05 med olika konton. Bara det här jag inte glömt lösen till.
Men även jag skickar iväg PM till de jag får älskvärda känslor för. Genom alla år så är jag nu uppe i noll😉
Citera
2018-06-10, 12:32
Medlem
Gamefitnesss avatar
Jag kan säga att jag blev intresserad av en flashback användare för länge sen, vi tog varandras snap och sen blev det att smsa och samtal, men det blev tyvärr inget mellan oss eftersom vi bodde långt ifrån varandra och sen blev det att vi sa upp kontakten och ja vad ska man säga, lifes goes on
Så ja man kan bli intresserad av en flashback användare

Har faktiskt hört att det finns möjlighet att man kan även hitta kärleken här på flashback, vet att det låter kanske löjligt men det finns faktiskt några som har gjort det här
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in