Citat:
Ursprungligen postat av
Kissdemokrat
Det du beskriver är ju precis vad TS gör. Aprilskämtar med sin bror att hon har känslor för honom, påstår att hon ligger med hans flickvän, vill ha stöd från killar på forumet eftersom han ska våldta henne, skriver i religionsforumet att hon har blivit portad från kyrkan. Allt för att trigga ensamma pojkar.
Om din sambo hade plockat fram en snopp på tredje dejten, kanske din uppfattning hade ändrats? Eller skulle du bara ha tänkt att "det var ändå intressant att diskutera". Jag vet inte varför du försvarar lögnare. Det är som sagt äckligt.
Tråden i sig har jag inget emot, men det andra användare som har skapat den.
Tack för svaret! Nu fick jag en ny synvinkel.
Att TS kan vara den som spelar utsatt ung tjej för att fiska svaga män och sedan njuta av att de mår dåligt?
Så långt tänkte inte jag då jag inte fattade vitsen med att låtsas må dåligt.
Oavsett om TS är ett troll eller inte så mår den personen inte bra, tråkigt om TS gör så att andra som känner just så blir ledsna:-(.
Alla är vi olika och det finns exempel på personer som blir kära anonymt men de är nog väldigt få.
Om en man tror att man pratar med en kvinna och personen i fråga tar fram sin _ _ _ när de träffas då måste det vara en väldigt öppensinnad man för att acceptera det.