2024-07-29, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Springbank78
Imponerande att spelet gtt frn totalt fiasko till att vara ett av dom bsta i serien. Har ju definitivt passerat Fallout 4 vilket kanske inte sger s mycket men nd.

Hat-tget mot detta spel kan liknas med fniga anledningar till att folk blir cancelled pga hat-tg
Citera
2024-07-29, 11:41
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Hat-tget mot detta spel kan liknas med fniga anledningar till att folk blir cancelled pga hat-tg
Mycket va dock berttigat en gng i tiden, inte spelat 76 mer n en halvtimme men vad jag lst s har man arbetat rtt mycket p att bygga bort bristerna i spelet och bredda det.
Citera
2024-07-29, 12:08
Medlem
zBr9s avatar
Citat:

Verkligen inte, spelet var mer eller mindre rent skit nr det slpptes, tillsammans med det totala fiaskot kring premium edition-vskan. Spelade det vid release och sen igen efter att dom brjat gra det bttre och det r som tv olika spel.
Citera
2024-07-29, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Verkligen inte, spelet var mer eller mindre rent skit nr det slpptes, tillsammans med det totala fiaskot kring premium edition-vskan. Spelade det vid release och sen igen efter att dom brjat gra det bttre och det r som tv olika spel.

Jag pratade visst i nattmssan!

Jag brjade spela Fo76 nr hattarnas tg var i majoritet p social media. D var det ocks lngt ifrn release som var superfiasko. Och nu har vi ntt fram till att spelet r hyllat som fan.
Citera
2024-07-29, 12:54
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Jag pratade visst i nattmssan!

Jag brjade spela Fo76 nr hattarnas tg var i majoritet p social media. D var det ocks lngt ifrn release som var superfiasko. Och nu har vi ntt fram till att spelet r hyllat som fan.
Du mste verkligen bo p ngot cirkelrunkande Falloutforum fr 12ringar. Fallout 76 r INTE hyllat ngonstans....
Citera
2024-07-29, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Du mste verkligen bo p ngot cirkelrunkande Falloutforum fr 12ringar. Fallout 76 r INTE hyllat ngonstans....
Edit: Insg nu att du missade pongen i mitt inlgg.
Senast redigerad av Flashbackwards 2024-07-29 kl. 13:01.
Citera
2024-08-19, 17:02
Medlem
Gillar ni Mothmaneventet?

Svikare! Skriv mer i trden. Fo76 is BOOMING.
Citera
2024-08-20, 11:05
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Gillar ni Mothmaneventet?

Nej Mothmaneventet r ett av de trkigare eventen i spelet, Meatweek och Fasthnacht r bttre.

Citat:
Svikare! Skriv mer i trden. Fo76 is BOOMING.

Det r pga kommentarer som detta som gr att folk undviker spelet och denna trden, fr nr stora fans som tex du hyllar spelet s spelar ni ver. Aldrig ngot mellanting. Alltid verdrivet. Som New Vegas fansen....
nda som r bra r att man sllan stter p vidriga ryssar i spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in