• 4
  • 5
2018-06-07, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Hennes kille sa ju att det var slut om hon gick ivg, och hon stack ju s d var det ju slut.

S ven om det var en liten lucka dr nr ni inte var ihop s hann du nd visa ditt rtta jag. Samtidigt som du borde sga det s att din kille inte slnger ur sig saker han sen inte kan st fr.

Antag att ett par varit gifta i 10 r eller mer och bestmmer sig fr att skiljas. r det okej att trffa ngon annan (intimt) bokstavligen minuter/timmar efter att skilsmssan blivit bekrftad? P samma niv det hr fan allts. Hoochie, hoochie, hoochie. r glad att jag inte hamnade upp tillsammans med dig. Du r uppenbarligen inte den jag trodde..
Citera
2018-06-08, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnelarbetare
Ljligt att gra slut varje gng man tjafsar, tyder p omoget beteende frn bda
Det hller jag med om.
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Antag att ett par varit gifta i 10 r eller mer och bestmmer sig fr att skiljas. r det okej att trffa ngon annan (intimt) bokstavligen minuter/timmar efter att skilsmssan blivit bekrftad? P samma niv det hr fan allts. Hoochie, hoochie, hoochie. r glad att jag inte hamnade upp tillsammans med dig. Du r uppenbarligen inte den jag trodde..
Jag har inte lagt nn vrdering i det, jag sa bara att det var slut. Sedan tycker jag att det var vrdelst gjort, men likvl hade killen gjort slut.

Otrogen? Nej. Idiotiskt att gra det hon gjorde? Ja.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in