Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-15, 21:54
  #457
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nu är jag nästan vid sinnes fulla bruk att formulera om motfrågan...vad har du fått det ifrån att kevinnorna faktiskt innehar ranking-lista över sina ligg på denna sida? eller så var väl det där en meningslös projicerande tankelek du kom med?, såtillvida det inte skulle röra sig om en lista över grader av missnöjen .

Se mitt nästa inlägg. Dessa kvinnor är onda och vill göra onda saker.
Citera
2018-08-16, 12:23
  #458
Medlem
zvebs avatar
Häng ut dem asen, alltså kvinnorna!
Citera
2019-12-12, 15:19
  #459
Medlem
Jag undrar om någon vet vilka grupper som finns idag där kvinnor varnar för män på olika sätt?
Citera
2019-12-12, 15:30
  #460
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verifiedvendor
Jag undrar om någon vet vilka grupper som finns idag där kvinnor varnar för män på olika sätt?
Snarare dela med sig av andra män. Detta är porr för dom
Citera
2020-04-28, 18:19
  #461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jaha här har det alltså skapats grupper på Facebook som varnar för män. Där liksom bara kvinnor får vara medlemmar och spy ut sitt hat mot enskilda män. Hur har detta inte uppmärksammats tidigare och hur kan ens Facebook tillåta detta? Hur många sekunder skulle en grupp där bara män var tillåtna som rankade sina senaste ligg eller varnade om dåliga kärringar generellt vara tillåten?


säger inte att gruppen är okej men såklart det är skillnad på tjejer som varnar om fuckboys än män som rankar sina ligg. tänk om verkligheten var så trevlig att de man varnar andra av samma kön för är 'dåliga kärringar'. tjejer och kvinnor råkar ut för en massa otrevligt från män, i värsta fall döden. det är en verklighet vi lever i.
__________________
Senast redigerad av ia0000 2020-04-28 kl. 18:25.
Citera
2020-04-30, 08:47
  #462
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ia0000
säger inte att gruppen är okej men såklart det är skillnad på tjejer som varnar om fuckboys än män som rankar sina ligg. tänk om verkligheten var så trevlig att de man varnar andra av samma kön för är 'dåliga kärringar'. tjejer och kvinnor råkar ut för en massa otrevligt från män, i värsta fall döden. det är en verklighet vi lever i.

Fuckboys är ofta killar som tjejer är sura på för att han inte vill ha ett förhållande med dem. Att likställa det med mördare är hål i huvudet.

Att män hämnas på internet genom att hänga ut kvinnor som nobbat dem eller varit otrogna eller på andra sätt sårat dem förekommer givetvis också.
Citera
2021-01-31, 18:47
  #463
Medlem
Finns denna fb sida kvar eller liknande sida?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback