Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-01-12, 09:30
  #49
Medlem
Jag har nu skaffat deras jävla skitpremium då icke-störande reklam tydligen är omöjligt för krösusarna. MEN skiten fortsätter vara seg som sirap. Det enda som har ändrats är att google nu har mina kontokortsuppgifter.

Vad fan var poängen med det här?!

EDIT: och inte får jag ladda ner nåt från music-grejen heller.

Riktig. Jävla. Skit.
__________________
Senast redigerad av sefipaw 2024-01-12 kl. 10:27.
Citera
2024-01-12, 10:43
  #50
Medlem
OCH rekommendationerna har blivit skit. Nu är hälften av rek. videos influencers som ska snacka om skit jag inte bryr mig om. Jag kollar ALDRIG på influencers och fick inga såna i mina rekommendationer innan reggningen.

VAD FAN ÄR POÄNGEN MED ETT KONTO?!

Riktigt jävla lurendrejeri.
Citera
2024-01-12, 16:13
  #51
Medlem
TortyrMickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sefipaw
OCH rekommendationerna har blivit skit. Nu är hälften av rek. videos influencers som ska snacka om skit jag inte bryr mig om. Jag kollar ALDRIG på influencers och fick inga såna i mina rekommendationer innan reggningen.

VAD FAN ÄR POÄNGEN MED ETT KONTO?!

Riktigt jävla lurendrejeri.
Youtube har problem. Det är segt som sirap överallt.
Citera
2024-01-12, 19:14
  #52
Medlem
Betalar för youtube premium. Har funkar bra över en månad. Nu
Hänger sig sidan kommer inte åt saker riktigt kan inte ladda ner får upp misslyckad nerladdning
Citera
2024-01-30, 23:11
  #53
Medlem
Jag känner mig lurad. Har lagt ner en jävla massa tid på att ladda ner alla videor jag kan tänkas vilja se när internet ligger nere. Idag upptäckte jag att de inte blockerar nya nedladdningar när listan är full. Istället raderar de ALLA videor man laddat ner så att man får börja om från början. Och nej, det berodde inte på att jag inte vart inne de senaste 30 dagarna.

Så jävla värdelöst. Så om jag laddar ner en video för mycket och därefter förlorar internet så kommer jag bara ha tillgång till den videon.

Jag fick inte ens info om vad antalet tillåtna nedladdningar är.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback