Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-16, 08:49
Medlem
Och ang vad han gör idag kan jag inte uttala mig om. Och vad han och Hanna gör för vara deras sak. Vad jag vet så har dom väll hängt ihop rätt länge och dom har valt att leva som dom gör. För det krävs 2 för en tango.
Citera
2023-08-26, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nkroppa85
Och ang vad han gör idag kan jag inte uttala mig om. Och vad han och Hanna gör för vara deras sak. Vad jag vet så har dom väll hängt ihop rätt länge och dom har valt att leva som dom gör. För det krävs 2 för en tango.

Vad de gör får vara deras ensak ?
Magnusson är och förblir en pundare samt misslyckad källarinbrotts tjuv. Synd att han dragit ned Hanna så långt ned. Hon hade förutsättningar . De hade aldrig Magnusson
Citera
2023-08-28, 08:30
Medlem
Så kvinnor har inget eget ansvar?
Citera
2024-03-02, 20:19
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkroppa85
Så kvinnor har inget eget ansvar?

Hur menar du då?

Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
Magnusson supertrevlig?
Bilden där han trycker en tjuring mot Hannas huvud ser verkligen trevlig ut ?
Du skriver att han är intelligent med och har gjort mycket annat än bara lpundat. Här tror jag de flesta skrattar ihjäl sig. Magnusson golade ju ned Bruno som folk redan påpekat. Hur funkar de nu när han börjat hänga med Tadden som tillhör wolftribe?

Magnusson är faktiskt supertrevlig också, han har gjort mycket annat än pundat, vart sm-mästare i cross, dykledare m.m listan kan göras lång. Tadden är väl fortfarande bara underhuggare, trodde det var HD och Svävarn som styrde stan.
Citera
2024-07-22, 19:05
Medlem
Galnetattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Hur menar du då?

Magnusson är faktiskt supertrevlig också, han har gjort mycket annat än pundat, vart sm-mästare i cross, dykledare m.m listan kan göras lång. Tadden är väl fortfarande bara underhuggare, trodde det var HD och Svävarn som styrde stan.

Vilka är HD oxh svävaren?
Magnusson är och förblir em pajas 😁
Enbart farlig för kvinnor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in