• 1
  • 2
2006-02-12, 20:07
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limone
Du måste ha extremt dåliga och dyra kontakter. 10 tramadol (1 kvälls rus) kostar då 100kr, det får man 3mg sub för som är sju resor bättre.
Jag har handlat tramadol av säkert 20 olika kranar både på internet och irl, och jag har aldrig behövt betala mer än 5-6kr styck. Handlar man från utlandet rör det sig om hälften av de pengarna ungefär.

DU får nog ta och läsa om mitt inlägg lite...men visst, tycker du att 100st på apoteket ala 0:- är dåligt så visst- tyck det du.

Sedan pratade jag GENERELLT vad priserna ligger på, läs vad zoxxen skriver också, sluta missuppfatta så mycket och lär dig att läsa före du skriver något sådant, kan garantera dig att jag betalar mindre för mina tram än de flesta här.

Peace.
Citera
2010-09-03, 12:33
Medlem
Tramadol

Stad: Hbg

Pris:
50-100kr 50 mg en Karta Altså 10 styck
200Mg, 200-250 Kr , För en karta

Tilgång: Bra Men För dyrt
Citera
2011-05-22, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_hood
Håller med zox...mellan 5-10 brukar man betala beroende på hur bra kontakter man har...beroende på hur mycket självrespekt man har så bör man inte betala mer än 5-6, tar heller en hemsk paus än att betala mer än 7kr/st...

så personer som säljer narkotika klassade läkemedel ska göra det för en spottstyver för pillertrillare som är jävla snåljåpar? Speciellt när dom själva riskerar fängelse.
Citera
2012-10-16, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
så personer som säljer narkotika klassade läkemedel ska göra det för en spottstyver för pillertrillare som är jävla snåljåpar? Speciellt när dom själva riskerar fängelse.

Ja, du har förstås rätt. Vilken enorm risk man tar. Men allvarligt talat, du hämtar upp en grej på apoteket gratis och går och lämnar det till någon annan för 1000-2000:- omedelbart, utan minsta ansträngning från din sida. Det enda sättet att åka dit är att bli tagen i direkt samband med själva transaktionen när du säljer skiten. All annan hantering än försäljning/överlåtelse är ju laglig och tillåten för dig som har recept.

Skulle man då inte kunna säga att både becknare och pundare generellt sett är "jävla snåljåpar"? Det hör liksom till bådas natur så att säga.
Citera
2012-10-16, 14:48
Medlem
Bongmons avatar
50mg/10kr brukar de går för här. Inget ja köper själv.
Citera
2013-08-12, 08:22
Medlem
svartwhites avatar
Förstår inte hur folk kan vägra betala mer än 7kr/st när det kostar mellan 5-7kr/st att beställa 500-1000st från utlandet..
Snacka om att va snål, alternativt ha noll koll.
Citera
2013-08-14, 13:49
Medlem
Vad kostar tramadol 50mg kapsel och 100mg depottablett på gatan?
Citera
2013-08-14, 14:01
Medlem
Convicteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jinsan
Vad kostar tramadol 50mg kapsel och 100mg depottablett på gatan?

Jag köper mina tramadol för 5kr st om det är 50mg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in