Citat:
Ursprungligen postat av
everythingis
Jag tror att det bästa vore om du dödar grannen istället... Du kommer att ha problem med honom oavsett om du blir av med häcken eller inte, dessutom så är vållande till annans död snudd på att likställa med vandalism, typisch.
Få gashäng på bilen och kör på fanskapet.... Eller så struntar du bara i det hela och gillar läget... Det är ju bara en häck 😃
Ja det är den bästa lösningen. Att försöka lösa något med gamlingar till grannar är omöjligt.
Jag vet för jag bor på en gatan med 12 stycken ungefär. De som är 70+ och bott på samma plats i 30 år är det ingen idé ens att görsöka sig på med några tricks, dessa lever i sin jävla sosse-bubbla och ser inte hur världen förändras runt dom.
Jag är under pågående konflikt med en av dessa, sedmera verkar det som att de restrerande är emot varandra och hatar varandra sedan 20 år.
Önskar ibland att någon dör och att det flyttar in någon kaos blatte familj på gatan i stället så de får något att tugga fradga över under sina sista år. (Inte optimalt alls, men så illa är det).
Kan du inte ta en bild så vi får se eländet + hur det påverkar din sida mot bilarna?