• 3
  • 4
2022-09-14, 11:14
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Uppfljare utannonserad. Kommer nu ocks till PC och PS5. Frsta knslan r tyvrr en ganska lat uppfljare. En reskinn. Verkar inte vara ngra nya klasser. Hoppas p en bttre story. Som dessutom lnkar samma karaktrerna och vrlden mer. D kan det bli riktigt bra. Annars blir det nd likt frsta en smtrevlig nosstalgitripp down jrpg memory lane.

https://m.youtube.com/watch?v=uZ7w5QygJuw

Kommer redan i November.

Fy fan vad sknt att det kommer p PS5 ocks, Switch i sin ra men den r klart andrahandsvalet.
Citera
2022-09-14, 22:05
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Ska sklart rtta mig sjlv ocks. Februari kommer det. Str ju tillochmed i lnken. Vet inte vart jag fick November ifrn.
Citera
2023-06-10, 19:07
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
r framme vid sista chapter nu. lskar spelet och tycker det r en stor frbttring. Musiken r underbar. Grafiken samma frsta s inte mycket att sga. Striderna vldigt kul. Leka runt med alla job. Skills man lser upp. Hitta rtt kombinationer fr att gra sig OP. Utmaningen fanns dr i brjan. Men som sagt nr man lser upp rtt skills Plockar upp secondary jobs s r man nu en tank som one shottar sista bossarna i respektive karaktrs kapitel.

Stort r spelet ocks. S mnga omrden. Lirat cirka 50 timmar och har sista bossen. Ngra side stories och superbossen kvar. Ett par timmar till p det.

Tycker ocks storyn r mer intressant. Varje individuell story r smtrevlig i sig men man mrker att det finns termer som binder dom samman. Har ju sista kapitlet kvar s fr se vart det landar men den fngade mitt intresse iallafall.

Ruskigt bra detta. Stark 9a frn mig!

Edit: Ska kanske frtydliga att jag allts pratar om Octopath Traveler 2. Gillade man .
,eller ens tyckte det var ngorlunda intressant, frsta kommer man lska detta r jag vertygad om.
Citera
2024-06-06, 22:30
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Nu kommer ocks frsta spelet till PS. Eller r redan slppt idag. Frsta tanken r att det skulle vara kul spela om detta x antal r senare men samtidigt var tvan en s gigantisk uppgradering att jag r rdd fr att frsta spelet kommer knnas ngra niver lgre n frsta gngen man spelade. Blir vl ett om jag inte har ngot annat som gr fre spel.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in