2023-06-27, 19:20
Medlem
En instlld spelning r ocks en spelning....UL....
Citera
2023-08-07, 22:35
Medlem
Men en av de galnaste, som jag minns just nu, var nog i Spanien.
En brud som efter att vi ktat upp varandra ville "pegga" mig, efter att jag hade knullat henne i hennes anal, dvs sticka in strapon lite i mitt anus...

Ena ledde till de andra, och nu nr jag tnker efter funderar jag lite hur det var fysiskt mjligt, men hon hade sin strapon lite i mitt anus samtidigt som hon red mig och samtidigt som jag pullade henne i hennes rv med ett finger...
Frsker visualisera hur det mste sett ut, men "lite wierd" var det allt, dock mycket sknt
Citera
2023-11-02, 10:19
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rennie96
Det var liksom vrsta fall fr mig , offrade mina matpengar till horor .Och nr jag kommer tillbaka till studentboende, redan blev morgon.d rumskamrater brjade gratulera mig fr att jag tappade oskullden,ntligen, Fan hororna kysste i ansiktet och lmnade rda tryckmrke med sina lppstift Jag fick gratuleringar av alla,ryckte sprider snabbt Tjejkamrater frn andra vningen ocks hrde . Alla pratade bakom mig. Jag blev tvungen att lmna min ordfrande uppdrag p studentkommitten ver andra aktivt studenten.S blev ingen sex med horor.

Oj vilken hrlig debut det kunde varit fr dig .
Men du blev d blst p den erfarenheten och surt efterspel d du fick avg.
Citera
2023-11-06, 11:31
Medlem
Har haft massa skna upplevelser. Har de sista 5-6 ren gtt in i relationer (inte samtidigt) med 3 olika prostituerade i Kpenhamn. En ung dansk blond halv-BBW, en slank 47-rig portugisiska som bott i Kpenhamn halva sitt liv och en ungefr lika gammal rejlt mullig danska. Det brjar med ett flertal normala betaltrffar dr jag r extra geners, bjuder p champagne och har med presenter. Efter 4-5 trffar har de slutat be om pengar (jag brukar normalt ge en del nd) och vi brjar ven g och ta middag med mera. Och kondomkravet slpps. Viktigt r att behandla dem som om de vore flickvn - mt, skert och fokus p deras orgasm med mera. Det r ett perfekt arrangemang utan krlek eller sdan, men underbart att ha en tjej att trffa varje man r i Kpenhamn (vldigt ofta fr mig) som r sjukt duktig p att knulla. Har trffat ett tiotal tjejer frn Bodycontact men bara tv av dem var normala personer, mycket jobbigare. Ovan fungerar sklart inte p turnerade brudar eller s, mste sikta in sig rtt.
Citera
2024-02-12, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hihowru
Laura igen tredje gngen, fast nu sa hon att hon hette Daniela.
Hon fick orgasm igen, galen tjej. hon bad om frltelse flera gnger och sa att
hon var vldigt galen den gngen hon rnade mig. Hon har en tatuering p armen
med texten "Laura", hon har ristningar p ena armen. Hon r vldigt renlig ver
hela kroppen. Ev r hon under 18? men hotellet slppte in henne och hon verkar
ha bra kontakt med dem. Hon hade snygga klder, svart tight "body"-klnning,
sg skrddar sytt ut, med tanke p att
hon r s smal. Vi kysstes, frspelet var sansat och passionerat.
Hon tillt mig slicka henne, jag hade till och med tungan i hennes stjrthl.
Ngot jag endast gr nr tjejen r vldigt vldigt frsh. Endel gillar det inte
eller har svrt att slappna av nr jag gr det, men hon verkade gilla det.
Det mrktes ocks p andningen att hon gillade nr jag stoppade in kuken i henne
och hon stnade till lite, hon r vldigt bra p att vara i nuet under hela "akten"
allting knns vldigt levande, tror man mste vara lite galen fr att vara s.
Situationen var iofs extremt speciell. Jag stod och snackade med en annan tjej
som jag tycker r extremt snygg och fin, vi hade knullat fr ungefr en vecka sen
, det var en spontan grej, ganska dligt sex, jag bara haffade henne snabbt p gatan
, tror hon ocks var lite stressad precis som jag. Iaf, dr precis bakom henne stod
Laura, och istllet fr att g dr ifrn och skmmas som jag sett henne gra alla gnger
jag sttt p henne p gatan sen hon rnade mig med kviv strax efter hon ftt orgasm.
denna gngen skte hon kontakt med mig, uppmrksammhet, s som tjejer kan bli nr dom
inte kan f det dom vill, iaf valde jag att prata med henne igen, och hon var med stdad denna gng.
Tnkte att hon inte skulle komma denna gng men nr jag knullade och tog tag i hennes lilla rv
med ena handen fr att trycka in kuken lngre och samtidigt stimulera hennes, smeka henne
,ndrades hennes andning och hon gillade det precis som jag hoppades , jag svarade hennes
gillande med att fortstta med precis samma sak, men lite lite hrdare,
suggssesivt byggandes upp en ev orgasm, och dr kom den. Hennes orgasm r mer som lilla dden
hon slutas att andas lite sen dr hon och jag knner lite i fittan, men det r ingen vldsam orgasm
, kanske r hon erfaren, jag frgade henne - fr du orgasm alltid varje gng vid sex eller?
hon svarar - nej. ok, men varje dag? Nej. Varje vecka tminstonne? - Nej.
Orkade inte frga mer. men det verkade ovanligt fr henne. Innan vi skildes t s
frgade jag igen fall hon gillade det och hon svarade -Ja
hon drog p sig sina sexiga sm rosa spets trosor, och innanfr dem stoppade hon en kniv.
-har du rnat fler kunder? Jag vill inte svara p det sa hon.
Vad heter du? .*tystnad* daniela...Och du? jag heter ******* ok
Kompisar? Ja. kompisar,
Det kndes som att jag upplevt ngot overkligt, filmiskt, ngot mer filmiskt n
den frra gngen . Livet r underligt och vackert, mnniskor r gtfulla och sagolika.
Nr ngot snt hr hnder knner man verkligen att man lever.
Livet.

Hur var eran galnaste upplevelse med en prostituerad?

Magiskt!!
Citera
2024-03-29, 09:09
Medlem
Jag hade varit tillsammans med en tjej i ungefr 5 r. Sista ren hade vi bott tillsammans i min lgenhet, i ett mindre samhlle, nra storstan.
Ngon mnad efter att det tagit slut mellan oss, letade jag igenom Rosa sidorna efter lite sllskap. Hittade en mrk sknhet med stora vackra brst och en hrligt kurvig kropp. Hon annonserade sig som tillgnglig i storstan. Jag skickade sms och hon svarade att hon var tillgnglig. Hon skulle ge mig vgbeskrivning allt eftersom jag nrmade mig, skrev hon. Jag satte mig i bilen och var beredd att kra in till storstan. Dm om min frvning nr hennes stegvisa vgbeskrivning ledde mig till mitt samhlle. Bara en kilometer hemifrn i ett radhus bodde denna kvinna. Nr hon ppnade drren ser hon alldeles frvnad ut. Det visade sig vara en av mitt ex vnner. Hon knde vl till mig och berttade att hon varit hemma hos mig flera gnger, fr att umgs med mitt ex, nr jag var p jobbet. Nr frvningen lagt sig s samlade vi oss bda tv och kom fram till att situationen nog var lika prekr fr oss bda och att vi nd skulle fortstta med vad vi planerat. Hon hade ett rum p ovanvningen som hon anvnde fr sina kunder. Hennes man jobbade borta mycket och hon frilansade en del fr att f fickpengar.

Mitt ex hade ocks en del konstigheter fr sig och ibland hittade jag lappar med telefonnummer i hennes jackfickor. Jag fick aldrig ngra svar p vart de kom ifrn, men eniro visade att det var frn killar runt om i nromrdet. Jag tror mitt ex ocks hll p med lite frilansande nr jag inte var hemma, eller nr hon sa att hon skulle jobba. Vi hade sex ofta, flera gnger om dagen, s jag var njd p det planet, men till slut blev situationen fr konstig fr att det skulle g att ha en relation med henne.
Citera
2024-04-14, 18:43
Medlem
Tnkte bidra med en liten lustig grej som hnde mig som jag aldrig kan dela med mig till ngon jag knner. S detta r enda gngen jag nmner detta. Vi var ett gng som kte till Mnchen i hstas och skulle kolla fotboll. Hade en liten egen plan att smita ivg eller ta upp en dam p rummet. Vggarna fr tunna s rummet uteslts p en gng. Mnchen har inte lika mycket att vlja p som mnga andra tyska stder. Och vrt hotel lg lngt norrut. S det fick bli en nattpromenad nr polarna somnat till Leierkasten. Eftersom HWB7 ligger nra s tnkte jag kolla in bda. Knde att jag behvde hjlp s hade jag ett bltt med mig. Gick fram och tillbaka innan jag bestmde mig fr Leierkasten. Tog fram det bla och d tappade jag det p marken. Mrkt som attan. S jag la mig och krp runt dr. Fram kommer en snubbe som frgar vad jag letar efter. Svarar mina drrnycklar. S han erbjuder sig att hjlpa till. Vi kryper runt fr typ en kvart. Pltsligt s hittar jag det bla. Vi studsar upp. En ptnd hollndare r det. D erbjuder han mig att ta en tablett som han har. Man knullar skitbra med den hr sger han. Jag asgarvar och tackar nej. Han vill att vi delar p en tjej. Dela med en ptnd hollndare r inte min grej. Tackar nej. Tar ett varv runt kvarteret innan jag blir vckt i brallorna. En helt ok rumnska fr sina euro och jag kan skrattande g till hotellet. Mina polare undrar varfr jag r s trtt men leende vid frukost.
Rankar Tyskland
1. Berlin
2. Kln
3. Hamburg
4. Mnchen
5. Goslar
Tyskland r riktigt bra
Citera
2024-04-22, 03:37
Medlem
Detta utspelade sig i st:holm under ren 2009-2011.
Hade ftt kontakt med en rtt frimodig tjej,som i princip stllde upp p "allt",fr i princip ingenting.Blev i brjan ngra vilda knull,men vartefter vi brjade bli bttre bekanta s kunde det ocks bli s att vi bara trffades p en fika i lgenheten och inget mer hnde.
Sg dremot att hon regelbundet annonserade p ntet om sina tjnster,s frstod att jag knappast var ensam beskare hos henne.

En dag stod det i dagstidningarna att en person hittats dd utanfr ett hghus och att han troligtvis rkat ut fr en balkongflygning,och polisen misstnkte det lg brott bakom,just ox d ringde tjejen till mig frn sin lur flertal gnger va helt frstrd ver hela hndelsen och jag frskte vl ocks trsta henne,,det visade sig att han kastats ut frn hennes lgenhets balkong utav hennes anabola ptnde kille i nt brk.

Snubben som hade blivit utkastad va nn slags hallick och i hans ficka hittade polisen tydligen uppgifter i hans mobil,som sedan ledde vidare till "kapten klnning"(f.d polischef i st:holm),varefter han sattes under span torskade efter en tid d han frskte frgripa sig p en minderrig.

Hur som helst var ju hon hr tjejen i centrum i hela affren,Kapten klnning hade umgtts med henne,han som blev utkastad frn balkongen hade knullat henne m.m.Det var en rtt s spnnande tid fr mig under denna tid sedan ifall jag skulle bli kontaktad utav snuten,i.o.m dom ju hade mitt nummer som fanns i hennes lur och dom var skert intresserade utav vr koppling.
Som tur e s hrde snuten aldrig av sig och i strax eftert s tappade tjejen&jag ocks kontakten med varann(lika bra det),undrar ibland hur det sen gick fr henne,hon borde idag va i typ 40 rs ldern..minns jag rtt s va hennes"nickname"ocks Anne19,..hon bodde i Bredng iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in