2018-08-17, 13:58
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PositivPessimist
Video på branden vid Norra Dragspelsgatan
https://youtu.be/mmrz3peoVjA
Vet du om det finns någon sammanställning av filmerna från de olika platserna?
Citera
2018-08-17, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Jo, om de har vagnskadeförsäkring så. Annars får de skylla sig själva.
Ja det är förjävligt..
Det logiska vore att alla som fick sina bilar brända gick samman och försökte få detta klassat som en terror attack, vilket det egentligen är då det är en direkt attack på det svenska samhället.
Staten eller S har just gått ut med hur bra det går så de kan gå in och ersätta bilarna, trots allt är de S med 7 klövern som är ytterst ansvariga till att detta sker och varför skall hederliga skattebetalare få lida för att politikerna inte vet vad de gör och ställer till det.
Ersättning för skadad egendom, kompensation av staten för det psykiska lidande de fått utstå o.s.v.

Skulle man klassa detta som en terror attack så skulle vi kunna döma dessa och utvisa alla vi kan med koppling till det, de blir internationellt registrerade som terrorister/misstänkt och får det mycket jobbigt i framtiden vars än de flyttar i världen (bortsett från sitt hemland).
Vi tar hjälp från alla håll i världen vi kan för att fånga dessa terrorister och vi dömer dem med hårdast möjliga straff.

På det sättet skulle vi kunna dra åt svångremmen på dessa och tysta dem, fritidsgårdar o kärlek, tja den tiden är förbi.
Finns bara ett sätt att stävja detta, när de väl rättat in sig i det svenska ledet och sluta förstöra för andra , tja då kan vi ge dem lite kärlek o fritidsgårdar, fram till dess är det stenhårda krav på skötsel.

Detta är terrorister inget annat och bränderna är en terrorattack.

Det som är det mest skrämmande är att OM detta vore en attack på människor i syfte att skada/mörda tja………hur många skulle fått sätta livet till innan polisiära myndigheter fanns på plats och skulle de klara av situationen……brända bilar i dag, vem fn vet vad det blir nästa gång, tänk om de istället krossat fastighets rutor o tänt på......vi måste ta tag i detta
Citera
2018-08-17, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CliviaMiniata
Ja, vi finns. Jag bor i ett mångkulturellt område styrt av kriminella. Inte ett känt no go område. Det finns många ställen som ni aldrig har hört talas om.
Sedan 24 år tillbaka så är jag sjuk av följderna av föda barn när jag var några år över 40. Nu börjar mitt yngsta barn sin masters utbildning och bor sedan 4 år i en egen stor och fin hyresrätt i ett bättre område. Mina äldsta barn har framgångs rika karriärer och har för länge sedan glömt bort att jag existerar. Har inga andra släktingar i livet.
Tack vare hyresvärdens godhet så fick jag en lägenhet med hiss, en underbar lägenhet.
Jag kommer aldrig att kunna flytta inom Sverige. Det är omöjligt. Om jag ska flytta så blir det utomlands när jag fyllt 65.
Som jag finns det många. Gamlingar och fattiga som inte kan flytta.
Sedan finns det svenska missbrukare som är yngre och bor här för att de älskar droger och sysslar med svarta affärer. Sådan är verkligheten, men den passar inte i ideologierna. Alltså finns den inte. Egentligen vet jag inte vems sida jag står på. Bara att jag ogillar muslimer och mest av allt somalier.
Att maffian styr här är för mig lika självklart som att det blir fredag varje vecka. Själv bryr jag mig inte om vem som styr så länge det inte är somalier eller sunnitiska syrier.
Hoppas bilbrännarna i Göteborg lyckas elda upp sitt eget område. Riktiga dumhuvuden.

Du blev sjukskriven när du fick barn när du var en bit över 40. Det var för 24 år sedan. Och sedan snackar du om vad du ska göra när du fyller 65. Den matten stämmer inte någonstans.

Ett tips när man trollpostar är att läsa igenom sina fantasier innan man skickar det. Så slipper man bli fångad med skägget i brevlådan.
Citera
2018-08-17, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollgubben
Vad är det för gäng som de misstänkta knyts till (borde terrorstämplas)? Expressen säger att det är "ett av Göteborgs mest inflytelserika kriminella nätverk".
En släkt med tonvikt i Angered enligt GP. Alla förstår nog vilken släkt!
Citera
2018-08-17, 15:17
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulmedhammaren
Du blev sjukskriven när du fick barn när du var en bit över 40. Det var för 24 år sedan. Och sedan snackar du om vad du ska göra när du fyller 65. Den matten stämmer inte någonstans.

Ett tips när man trollpostar är att läsa igenom sina fantasier innan man skickar det. Så slipper man bli fångad med skägget i brevlådan.
Som att jag bryr mig. Det är nog du som skall klippa ditt islamist skägg istället.
Åldern på mitt barn stämmer inte, det är med avsikt. Han/hon har en bra framtid och delar inte mina åsikter. Bor inte i ett mångkulturellt område.
Egentligen är det kvarteret jag bor i ett ghetto. Men sådana finns ju inte i Sverige påstås det.

Mitt yngsta barn skäller på mig och bråkar om nazister och när vi såg en kille som delade ut flygblad för NMR så blev det bråk.
För mig är det helt klart att min uppgift i livet är utförd nu när barnen är vuxna och har en bättre framtid än vad jag hade. Min hälsa är dålig, men det betyder inte att jag tänker låta sådana somali "#¤% och andra muslimer trampa ner mig längre.
Eftersom jag kan flera språk bra så kan jag flytta till ett land som har svag valuta som Sverige. Man måste inte flytta till US, UK eller Kanada eller ens Spanien.

OM SD vinner valet så finns det en chans att budskapet går hem. Att många boende i Sverige är emot invandringen av muslimer och kamelfösare. Att inte ens vi fattiga vill bo med dem och uthärda deras ociviliserade vanor. Framför allt att vi ogillar terrorister som Akilov och bilbrännare i Göteborg osv. Att många här inte vill ha dem och inte vill se dem.
Det kan nog vara den största vinsten med en SD seger.
Citera
2018-08-17, 15:26
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothoburgum

Det måste väl vara Ali-Khan såklart?

(FB) Ali-khan familjen i Göteborg
Citera
2018-08-17, 15:26
Medlem
svedjeragnars avatar
Nordfront har skrivit om bilbrännarna och gått ut med identiteten på tre av dem och bilder på en.

https://www.nordfront.se/rasframling...lbranderna.smr
Citera
2018-08-17, 15:33
Medlem
solis789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Mot bakgrund att dessa invandrarbrottslingar nu skyller bilbränderna och sin övriga brottslighet på det svenska samhället, så måste man, för att förstå hur fullkomligt absurd situationen blivit i Sverige, där även ett helt PK-vänster-etablissemang sedan årtionden ursäktat brottsliga beteenden från invandrare, genom att skylla på integrationen och på oss svenskar, titta på saken ur omvänt perspektiv.

Vi vänder på steken:
Anta att vi svenskar och européer kaozade sönder våra länder.
Anta att vi sedan flyttade i horder till Mellanöstern, Afrika, Sydamerika och Asien.
Anta att de tog emot oss med öppna armar.
Anta att vi påstod oss vara flyktingar, men inte kan visa upp några ID-handlingar och ljög för deras myndigheter om vår identitet, familj mm.
Anta att de lät oss stanna av humanitära skäl.
Anta att de tyckte synd om oss.
Anta att de gav oss arbete, utbildning, mat, pengar, semesterresor tillbaka till de länder som vi flytt från.
Anta att de lät oss bygga kyrkor och gav bidrag till dem
Anta att de gav bidrag till våra kulturföreningar så att vi kunde bevara vår kultur som vi flydde från i deras länder.
Anta att vi började kalla deras män för mesar och deras kvinnor för horor.
Anta att vi började misshandla och råna deras ungar.
Anta att vi började råna deras pensionärer.
Anta att vi struntade i skolan som vi fick gratis och istället skolkade.
Anta att vi förstörde deras skolor så mycket att de tvingades stänga och flytta runt oss till andra skolor.
Anta att vi började förstöra de nya skolorna vi hamnade på också.
Anta att vi började kalla deras lärare för fittor och horor.
Anta att vi började spela CP-skadade för att lura till oss mångmiljonbelopp i assistansersättning.
Anta att vi samtidigt som vi fick bidrag jobbade svart.
Anta att vi började gruppvåldta deras kvinnor och lägga ut på Facebook.
Anta att vi började hävda att det är för brunt i deras länder, att det råder "brunhets-norm", och att de behöver fler vita i sina länder.
Anta att vi började kalla dem rasister varje dag om de protesterade mot vår brottslighet eller vårt dåliga uppförande.
Anta att vi brände skolor, daghem, soprum, soptunnor och bilar.
Anta att vi kastade sten på deras brandkår och Polis när de kom för att släcka bränderna som Vi startat.
Anta att vi började anklaga dem för att det är deras fel att vi förstör deras samhällen, och att vi kallar dem rasister för allt de säger.

Som sagt, situationen i PK-Sverige har blivit så absurd att det finns inget hopp om att lösa det här på fredlig väg längre. Sverige och Europa är bortom all räddning om inte svenskarna vaknar på bred front och inser hur idiotiskt sjukt samhället och situationen med invandringen blivit.

Extremt bra skrivet.
Vi hade knappt hunnit till punkt tio innan de gjort det de gör bäst - kaoz. De skulle mördat oss rakt av på öppen gata och kaozat sönder oss tills vi var borta för alltid.

I mina goaste fantasier drömmer jag att Lövet skulle ställas inför rätta någon gång och få en avhyvling a la De Falco https://www.youtube.com/watch?v=WX_08zcCmx8&t=22s

Myz.
Citera
2018-08-17, 15:34
Medlem
LeeVans avatar
Citat:

Här har vi en rätt gedigen redogörelse för aktuell släkt / klan i Angered? Det är verkligen inga små problem som socialtjänst / politiker / polis har att hantera här. Dock får sägas att berörda tagit tag i problemen, vilket vi tyvärr även ser negativa konserverna av idag, senast i form av de samordnade bilbränderna? Det tycks pågå ett ”krig” mellan ovanstående berörda parter.

https://www.pressreader.com/sweden/g...81496456698673
Citera
2018-08-17, 15:36
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Du hade tydligen helt rätt, redan inledningsvis i tråden. Hatten av!
Tänkte precis skriva samma sak, minns inlägget och tänkte då att det lät osannolikt. Imponerande!!
Citera
2018-08-17, 15:52
Medlem
Citat:
*li Kh*n?
Citera
2018-08-17, 16:00
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Här har vi en rätt gedigen redogörelse för aktuell släkt / klan i Angered? Det är verkligen inga små problem som socialtjänst / politiker / polis har att hantera här. Dock får sägas att berörda tagit tag i problemen, vilket vi tyvärr även ser negativa konserverna av idag, senast i form av de samordnade bilbränderna? Det tycks pågå ett ”krig” mellan ovanstående berörda parter.

https://www.pressreader.com/sweden/g...81496456698673

Otroligt att de har fått härja så länge, redan 2006 så skrev AB om släkten här nedan.

https://familjen.story.aftonbladet.se/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in