Citat:
Ursprungligen postat av
Barack.Obola
Det är skillnad på en äventyrslysten 16-åring och en inbunden, naiv, osocial 14-åring.
Jag tror att Andrew fick den dagen ett infall och fick för sig att resa till London för att uppleva staden som han tydligen gillade. Det som stör är att han inte köpte en returbiljett.
Oavsett så tror jag tyvärr att han råkade väldigt illa ut, troligen hamnade han i händerna på en eller flera pedofiler. Han är med största sannolikhet inte i livet.
Kan ha varit på det sättet men det kan också ha varit som så att han hade stämt träff med någon/några?
Hade han stämt träff med någon/några så var detta med mycket stor sannolikhet pedofiler. Ja han lär med mycket stor sannolikhet råkat väldigt illa ut vad som än var orsaken till hans försvinnande. Hade det handlat om en olika tycker man att hans kvarlevor hade återfunnits även om London är en mycket stor stad.
Jag tror inte heller att han är i livet numera efter dryga 15 år som saknad. Han kan mycket väl ha levat flera år efter tågresan från Doncaster. Hur klarade han sig de första åren borta från sin familj? Han måste då i s f ha haft någon/några som försörjde honom.