Citat:
Ursprungligen postat av
Mortarion
Ok, Google frhindrar dig att ladda upp videos gratis p Youtube. Det gr enligt din uppfattning Google till ett girigt och dligt fretag utan Apple?! Har Microsoft det du efterfrgar? Ett eget Youtube? Om svaret r ja finns n starkare skl att skynda p din migrering till Windows.
Att man i 20 r kunnat ladda ner och hmta egengjorda videos gratis hos Youtube har nu Googles ndrat p, drfr r "Embeddedfunktionen" borttagen. Jag ser att man frsker pracka p mig en betalfunktion som man fr prova gratis i tre mnader. Om jag antar erbjudandet s lr jag bli fast i betaltrsket hos Google/YouTube. Kom ihg att jag pratar om egengjorda videos som inte Google/YouTube fr ta betalt fr.
Hela grejen med Google r att alla r kompisar och en enda stor familj dr alla klipp som laddas ner och bifogas i mejl, webblsare eller i forumtrdar skall kunna ses av en miljard andra Googleanvndare som ger Google miljoninkomster frn alla som klickar p alla klipp som visas efter att min video r frdigspelad. Detta r jag inte ett dugg intresserad av.
Eller s kan skitstvlarna hos Apple gra Macdatorer s pass attraktiva s macanvndare inte behver fly till andra sidan. Jag hoppas du skojar.