Citat:
Ursprungligen postat av
karinmusa
ppen frga: mot bakgrund av dessa avsljanden om att Donald Trump r skyldig 400milj dollar i blancoln s uppstr frgan, vem garanterar dessa ln? Min konspirationsteori r att det r Ryssland som r borgenr fr lnen utstllda av Deutsche Bank. (Jag saknar konkreta bevis fr denna teori.)
Jo, Kush, Wilbur Ross m fl., de har band till VEB, s det r ingen lngskt teori...d det bl a r uppenbart att man inte brytt sig ngot nmnvrt om intressekonflikter innan.
Citat:
Ursprungligen postat av
karinmusa
Jag tror ochs att Donald frlorat alla oberoende vljare i norr (5% av vljarna) till fljd av hans hantering av COVID samt denna serie av katastrofala avsljanden. Hela hans liv verkar ha varit ett pyramidspel som nu hller p att rasa samman.
Han smlter i realtid...en sann amerikansk tragedi, och det r som jag sa tidigare idag (innan FB-censuren slog till), att en hel del blue-collar workers och uneducated whites som ser detta ocks. Hoppas det finns en hjlplinje eller ngot fr dem att vnda sig till.
Biden Gains White Voters In The Midwest
Citat:
Ursprungligen postat av
karinmusa
Det var en riktigt bra lnk hrru. Tack
Som juridisk nrd gillar jag en klagares perspektiv
Kul att du gilla den. Han postar som du ser ganska frekvent. Vilket r bra eftersom det sker s frbannat mycket. Glenn dljer inte vem han ogillar, vilket man nd kan ha verseende med, fr lagen r menat att vara neutral och det r den 'approachen' han tar nr han gr igenom alla vansinnigheter.