Citat:
Det har dom. Jag har inge bevis. Men jag har ett starkt agument varfr dom har gjort det.
DNC's ml, eller Democats ml med andra ord. r att f bort Trump. Detta r prio nummer ett.
Vilken politik som ges ut, spelar ingen roll. Viktigaste r att Trump frlorar. Om Democrats vinner, s har dom makten och d kan dem brja kra sitt New World Order igen med att bygga om USA till ett elitland dr eliten styr och resten blir bara enkla skattebetalare.
Jag r nog vldigt sker att om Democrats vinner nsta val s kommer dom troligtvis frska driva igenom lagar som hindrar Republicans att vinna ngot mera. Fr en liberal s r pengar friheten och friheten stts frst. Allts betyder det att liberaler bygger herren p tppan politik r fusk och korruption r tilltet om man har pengar. Ocks s r andras frihet mindre vrd n sin egen frihet.
Det kommer bli en total anarkokapitalism med Democrats, fast en stor stark stat som ser till s att det blir en anarkistisk kapitalism. Hoppas ni frstr vad jag menar?
S om DNC har mjligheten att fuska s kommer de gra s igen utan att tveka. Fuskar DNC s har dem strre chanser fr att vinna mot Trump. Fuskar DNC inte, s finns det risk att dom har frre chanser att vinna mot Trump. Drfr kommer DNC frska gynna de som kan sl Trump bst och den som kan svika sina vljare.
- Joe Biden
- Warren
- Harris
vriga typ som Sanders och O'bruke och Corbyn r bara dr fr att hlpa till med rster till Dems.