2020-10-15, 01:26
Medlem
Komiskt att Twitter oh Facebook censurerar NEW YORK TIMESoch subtilt anklagar NYT fr fake news
2020-10-15, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Okej, ja det r vl inte s att jag skriver hans namn varje dag. Men om du vill fantisera och tro att jag inte vet vem han r, vad det nu har med mnet att gra s kan du gra det.

Om det kommer ut bilder p nr Hunter Biden anvnder narkotika och gr andra olmpliga saker som dem ska slppa, eller kommer dem ocks vara photoshopade? Och d tror du fortfarande att mejlen man hittade p samma dator r fejk?

Bevisbrdan ligger hos de som lmnar ut den s.k informationen. Metadata saknas i mailen och bilderna r i alla fall anvnda i Photoshop s sent som igr. Med andra ord, jag kan gra detsamma fast med Trump i huvudfokus.
2020-10-15, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Du vet vem han r men du kan inte stava till hans namn, rimligt.

Metadatan visar att ngon har anvnt Photoshop s sent som igr, totalt orimligt. Mailen saknar dessutom metadata.

Med andra ord, jag kan gra ngot liknande om Trump p 10 minuter. Jsses, ni r verkligen helt blsta.

Anklagar du NYT fr fake news?
2020-10-15, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Komiskt att Twitter oh Facebook censurerar NEW YORK TIMESoch subtilt anklagar NYT fr fake news
Det enda komiska hr r att du inte kan skillnaden p New York Times och New York Post.
2020-10-15, 01:32
Medlem
Citat:
Anklagar du NYT fr fake news?

Komiskt hur enkelt ni kper allt som passar er agenda. Men allt, oavsett hur tunga bevis det finns kallar ni fr "fake news" om det inte passar er.

Mailen saknar metadata och bilderna photshoppades senast igr. S ja, det var inte mycket till bevis. Jag kan gra samma sak om Trump, det r amatrmssigt.
2020-10-15, 01:33
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Bevisbrdan ligger hos de som lmnar ut den s.k informationen. Metadata saknas i mailen och bilderna r i alla fall anvnda i Photoshop s sent som igr. Med andra ord, jag kan gra detsamma fast med Trump i huvudfokus.

Men vilka menar du har kommit med det hr falska avsljandet? r det New York Post eller Rudy Giuliani, jag ser det inte som ngot konstigt med att Photoshop har anvnts p bilderna i publicistiskt syfte eftersom att dem har publicerats p New York Post. Det dr med metadatan vet jag inte, men det kan skert finnas frklaringar p varfr fallet r s.

Frhoppningsvis s publicerar inte ngot mediabolag upp avsljandet utan att kunna backa upp det till hundra procent. Om man drefter kan visa bilder ifrn datorn som visar nr Hunter Biden tar narkotika och gr andra olmpliga saker, s strker det sanningshalten p avsljandet avsevrt. Det r helt orealistiskt att man skulle ha privata bilder p honom, men inte hans e-postmeddelanden.

Sedan undrar jag vad din klla r fr det hr med Photoshop och Metadatan? r det frn ngon blogg eller har du en riktig klla?
2020-10-15, 01:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Haha, nja. Det vet jag inte, men absolut kan det vara s att alla mediabolag vill ha kvar Donald Trump fyra r till innerst inne rent ekonomiskt eftersom att han r en spass kontroversiell person som skapar ett enormt intresse bde fr och emot.

Jeff Zucker (VD fr CNN) och Donald Trump r goda vnner. Zucker var chef ver NBC och godknde Trumps rekorddeal om 50/50 split p intkterna. Sen Trump blev president har han skrikit Fake news t CNN vilket r mrkligt d MSNBC r de som dagligen attackerar trump och har gjort s i 4 rs tid.
Sklet mste vara fr att boosta CNN:s ratings. Donald Trump r det bsta som hnt nyhetskanalerna och morgontidningarna. Han har ftt gemene man att intressera sig fr politik. Nstan alla har en sikt om Trump. Och varje gng han attackerar ett nyhetsmedium s fr det en streissand-effekt.
Jag tror drfr att Zucker och Trump r vnner men att de hller det privat. Lite som WWF-brottning. Ngot Donald knner till vl frn hans tid som brottare

https://i.ytimg.com/vi/ZEDP5-O9MZI/maxresdefault.jpg

Styr Rupert Murdoch sina nyhetsmedier med en jrnhand?
Nej, han behver inte gra det lngre.Enligt fake news-dokumentren "outfoxed" s har han tillsatt lojalister p varje vning i foxbyggnaden
Det sitter en jurist i varje kontrollrum p FOX
Det sitter en policy director och skriver "talking points of the day" till alla nyhetsankare utom 3 st: Tucker carlsson, Sean hannity, och den nu fd medarbetaren shepard smith.
2020-10-15, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Det enda komiska hr r att du inte kan skillnaden p New York Times och New York Post.

NyP denna gng. Same shit s att sga
2020-10-15, 01:37
Medlem
Citat:
Komiskt hur enkelt ni kper allt som passar er agenda. Men allt, oavsett hur tunga bevis det finns kallar ni fr "fake news" om det inte passar er.

Mailen saknar metadata och bilderna photshoppades senast igr. S ja, det var inte mycket till bevis. Jag kan gra samma sak om Trump, det r amatrmssigt.

Mailen saknar metadata; fr det har babymamacita. Och d mste det vara sant

Tnk att du sitter p mer information n FBI fr tillfllet De borde anstlla dig, gosse lilla
2020-10-15, 01:38
Medlem
Citat:
NyP denna gng. Same shit s att sga
Sa du precis att New York Post och New York Times r samma tidning? Det var det dummaste jag hrt
Senast redigerad av joxmoose 2020-10-15 kl. 01:51.
2020-10-15, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Denna artikel slapp ur ntet ;-)

Jag hoppas allt om denna story visar sig vara sann. Att Biden r en djupt korrupt individ vars son utnyttjar sin fars namn till att berika sig sjlv.
7 miljoner vljare har redan frtidsrstat innan denna fake news-hrva dk upp.

7 miljoner vljare.

7 miljoner vljare som rstar p Biden drfr att Donald Trump r den smsta presidenten i USA:s moderna historia.
Allt hopp ni lagt p Trump. Till vilken nytta. Han fick inga 4 more years.
2020-10-15, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Sa du precis att New York Post och New York Times r samma tidningen? Det var det dummaste jag hrt

Nej, det sa jag inte. Jag sa "same shit"... Hrt talas om det uttrycket ngon gng? Sl upp det i annat fall..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in