Citat:
Ursprungligen postat av
mr.demon
Just precis. Tnkte p det idag nr jag sg den senaste "debatten". Han lter som vanligt, och verraskar inget. Liten verraskning var det vl att han tog avstnd frn vit makt rrelsen. Men fr mig r han underhllande, men fr en vanlig amerikan s tror jag ej han r det. Samma sak gller Biden. Helvete vilken trkig jvel. Stackars USA. Det r dom tv dom har att vlja mellan. Jag hoppas p Trump. Skulle ju onekligen vara kul att se vad han kan stlla till med om han blir omvald.
Hans upptrdande som person har ju tappat enormt i chock value ven om han fortfarande r underhllande eftersom han inte r riktigt klok.
Trump kommer dock att underhlla ven som avsatt fre detta president. Han kommer antagligen att vara underhllande fr en hel del folk lngt efter sin dd. Hans eftermle kommer det ju att krigas ver. Utrttade han ngot politiskt? Lnade han fr mycket pengar innan COVID och drmed inte hade det manverutrymmet kvar p samma stt som vid en frsiktigare politik? Var det bra att g ur alla exklusiva vrldsklubbar om miljerna, pandemifrberedelser och annat samarbete? Lyckades han med Kina, NK? Ja det kan pg i hundra r.
Kanske han till slut uppnr att var den nst mest knda personen efter Jesuspersonen.
Kan tnka mig de mustiga bibliografierna som ska skrivas om honom, om hans familj och filmerna. Och alla citat som kommer att finnas. Herregud, nu blev jag alldeles trtt knner jag. Phu..
Hur som helst kommer de nrmsta ren att handla om honom rtt s mycket oavsett om han vinner eller inte. Mig kvittar det d jag inte orkar investera p det sttet. I am here for the ride liksom.