Citat:
Ursprungligen postat av
portarossa
Jag kan definitivt tnka mig att det "ser" illa ut, srskilt om man lser svensk media. Det r intressant hur ens vrldsbild kan skiljas t s pass mycket, ty jag njuter av all korruption som uppdagas kring JB och som r spiken i kistan.
Exempel (frn Omni):
Det nmns absolut ingenting om varfr Trump sger det han sger, vilket fr svenskarna som lser artikeln att sp p sin TDS.
Trump r enormt desperat just nu, drfr kopierar han vad han gjorde 2016, och inte frstr att tiden, och srskilt trovrdigheten, sprungit ifrn honom. Nr han 2016 skrek "Luck her up", med hnvisning till Hillery s var han ny i Politiken, och tillrckligt mnga trodde att det kunde ligga ngot i det han skanderade frn talarpodiet. D vann han rster p detta och p "Drain The Swamp" polemiken.
Nu blir han bara den ljliga pajas han alltid har varit. Dels har Biden alltid varit omtyckt som politiker ven av sina politiska motstndare, dels frstr de allra flesta, till och med i hans eget lger att, om det r ngon som skall sttas bakom ls och bom, s r det han sjlv.
Den av Ryssarna, Rupert Murdoch och Rudy Giuliani startade och phejade kampanjen att genom Hunter Biden skada Joe Biden, sakar all trovrdighet utan mjligen hos ngra tangentbordskrigare hr p Flashback. Frst la FBI ner utredningen och nu har de pbrjat en utredning att detta rr sig om en rysk pverkanskampanj. Trump frlorar mer p detta n han vinner. Folk har trttnat och ingen tror p honom.
#evictionnotice2020
#byebyeneveragain