Citat:
Ursprungligen postat av
ErikAnderzohn
Vill du f ett nytt frsk att lgga fram "alla dessa faktorer" eller har du helt upptagen med att bli hjrnbrnd p Hunter Biden sagan?
The brain of a Trump loyalist
Du fick ju en lnk till sajten dr jag lagt in alla detaljer rtt i drop down menyn fr dig att kunna lsa ut den staten, du kan gra s med alla de tre staterjag angav.
Du behver drtill ven jmfra VBM och valdagsstatistik frn 2016 fr att kunna uppskatta var Demokrater och Republikaner ligger jmfrt varandra nu mot 2016 och resultatet fr dessa stater d. Du kommer finna att Republikanerna gr bttre 2020 n 2016, om n med ngra f procent s r det synbart. Vi kan ocks konstatera att Demokraternas frsprng sjunker samman i snabbare takt n 2016. Ocks det en indikator p att Rep har momentum, ej tvrtom.
Vi kan vl ocks fr formens skull notera att jag fr alltmer rtt i det jag sagt, d staterna nu brjar frtidsrsta d kommer visa fler Republikanska rster.
Notera igen nu:
Vi ser inga vg av unga/ studenter i swingstates
Vi ser ingen vg av Svarta som rstar demokratiskt
Vi ser inga vg av Latinos som rstar demokratiskt
Att dessa pstdda grupper skulle skapa en senare vg via post eller p valdagen r osanolikt d de bryter sitt egna mnster samt ven det deras demokratiska ledare efterfrgat dem att gra. Det r dock mer sannolikt att mnga av dessa har gtt ver till Trump men med demokratisk valsedel (men det r en hypotes).
PS. Bevisen som nu presenterats och finns p laptopen som visar att Joe Biden r en korrupt Presidentkandidaten i USAs historia kommer troligen inte strka Joes kort, "to put it mildly".