2020-10-21, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Vad tror du dom hittar (om ett halvr)?
Att sonen tjnat/frskt tjna pengar p pappas politiska post?

Jvlar vad man framver har att grva i nr det gller kriminella klanen Trump

Du tror inte man har gjort det redan?
2020-10-21, 11:27
Medlem
USA Today gr nu ut och ger sitt fulla std till Biden.

Knns bra att deras journalister r moderatorer i debatterna;
nu senast "jtteobjektiva! Susan Page.
2020-10-21, 11:29
Medlem
Jag kan inte sitta hr och frutsp valutgngen, hur knslig n mig mage r. Men visst blser det starka Trumpvindar nu.

Finns det stora tillverkare av nsdukar? Man skulle kunna satsa p aktier dr, kan Ni rade debattrer hr frestlla Er alla grtmilda journalister och kolumnister nr det skall grtas och man gemensamt trstar varandra?

Men magknslan kan vara oplitlig. Nr skall bettingsajterna anpassa sig?
2020-10-21, 11:37
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag kan inte sitta hr och frutsp valutgngen, hur knslig n mig mage r. Men visst blser det starka Trumpvindar nu.

Finns det stora tillverkare av nsdukar? Man skulle kunna satsa p aktier dr, kan Ni rade debattrer hr frestlla Er alla grtmilda journalister och kolumnister nr det skall grtas och man gemensamt trstar varandra?

Men magknslan kan vara oplitlig. Nr skall bettingsajterna anpassa sig?

Trarna du ser frn massmedia r fejkade, ingen r gladare ver att Trump vinner n massmedia med tanke p hur mycket pengar de drar in p honom. Lt dig inte luras av att en journalist vid en eventuell Trumpseger skriver om hur USA:s undergng nrmar sig, fr sagda journalist kommer att ha det jvligt gott stllt kommande fyra r. Med tanke p hur traditionell media hller p att d ut s r det bra mycket troligare att ett trkigt Bidenpresidentskap hade skyndat p dden n fyra r till med Trump

Hller oddsen frresten p att g upp p Trump igen? 2.50 p honom nu
Senast redigerad av hjaelploskille 2020-10-21 kl. 11:39.
2020-10-21, 11:39
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Skrev du fel nu?

FBI och DOI sger att ingenting tyder p att Biden-scoopet r rysk desinformation.
Man har inga bevis fr att det inte skulle vara kta mail och uppgifter.

Det r inte Tump-klanen som ligger pyrt till. Det r Bidens! De som tagit emot 40 miljarder i mutor.
N, jag skrev inte fel.
Om vi leker med tanken att FBI utreder Hunters affrer med ukrainska affrsmn, s KANSKE dom hittar ngot. Om ett halvr eller s.

Det kan ju vara ett incitament att titta p ANDRA politikers barn och deras affrer.

T ex Trump.

Fattar du nu?
2020-10-21, 11:40
Medlem
Citat:
N, jag skrev inte fel.
Om vi leker med tanken att FBI utreder Hunters affrer med ukrainska affrsmn, s KANSKE dom hittar ngot. Om ett halvr eller s.

Det kan ju vara ett incitament att titta p ANDRA politikers barn och deras affrer.

T ex Trump.

Fattar du nu?

Trump och hans familj r redan totalt skrskdade av deep state. Man har lyft p vare sten, var s sker.
2020-10-21, 11:40
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Du tror inte man har gjort det redan?
Jod, det pgr redan en utredning om Trump och hans familj dr bl a skattebrott ingr. klagaren p Manhattan leder denna. Det r dom som ftt ut Trumps deklaration bl a. Kommer bli intressant.
2020-10-21, 11:44
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Trump och hans familj r redan totalt skrskdade av deep state. Man har lyft p vare sten, var s sker.

Haha visst, detta r d i din fantasi dr det finns en deep state som motarbetar Trump. I verkligheten s kommer man se resultatet av de riktiga utredningarna nr Trump inte lngre r president. Han kommer ha att gra, var s sker
2020-10-21, 11:48
Citat:
N, jag skrev inte fel.

T ex Trump.

Fattar du nu?

Ja vi frstr alla att du ltit dina fantasier ta ver din verklighet. Bidenfamiljen undersks, inte Trumpfamiljen.
2020-10-21, 11:52
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Ja vi frstr alla att du ltit dina fantasier ta ver din verklighet. Bidenfamiljen undersks, inte Trumpfamiljen.
Har du lssvrigheter?

Jag skriver att denna underskning KAN leda till att man framver undersker ANDRA politikers familjer.
2020-10-21, 11:52
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Haha visst, detta r d i din fantasi dr det finns en deep state som motarbetar Trump. I verkligheten s kommer man se resultatet av de riktiga utredningarna nr Trump inte lngre r president. Han kommer ha att gra, var s sker

Begriper du inte att Trump och hans familj redan r totalt skrskdad av deep state och att Deep State redan lyft p varje sten rrande Trump, s r det ju bara synd om dig. Det finns inget p Trump, och det frskrade Trump sig nog om innan han stllde upp som presidentkandidat redan frsta gngen.
2020-10-21, 11:56
Citat:
Har du lssvrigheter?

Jag skriver att denna underskning KAN leda till att man framver undersker ANDRA politikers familjer.

Knack, knack r det ngon hemma? Trump r redan genomlyst av Deep State, vilket flera av oss ptalat flera ggr i trden. Sluta drmma dig bort nu och kom ner p jorden gosse lille.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in