Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Har du sett denna?
https://www.facebook.com/DonaldTrump...50524406214941
Skulle grna hra vad du har att sga om detta. Tror att jag aldrig haft s mycket sekundrskam i mitt liv. Nattens debatt kommer att bli mrklig om han inte kan fra sig bttre n s hr. Man tror ju att det r ett plojprogram med ngon som spelar honom.
Trump r pinsam p s mnga vis.
Jag frsker ibland frklara fr trumpsters irl att Trump inte byggt ngon mur, suger israelisk kuk, r hand i hand med storfretagen(utom tech) och s vidare. D har vi inte ens nmnt hans personliga svagheter.
Som det ser ut nu hller han p att frstra mjligheterna fr ngon med ett liknande program och viljan/frmgan/intresset att faktiskt driva frgorna.
Vi r nu i lget att Biden inte behver gra ngot eller fr att vara n mer tydlig helst inte ska gra ngot. Under tiden jobbar Trump fr demokraterna.
Jag noterar hur svrt det r fr en del trumpsters hr att dels frst skillnaden p vad man nskar ska hnda och vad man tror och dels se att det r Trump och inte Biden som r hatad/fraktad och bespottad av stora delar av befolkningen.
Jag ser helst att Republikanerna vinner men som det ser ut nu kanske det r lika bara om de bara tar Senaten.