2020-10-25, 12:49
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Jag tror det r ett misstag att stirra sig blind p Trumps rallies, eftersom Demokraterna inte ens frsker ngot liknande. Man riskerar att lura sig sjlv.

Mycket bra pong.

ven om jag sjlv hoppas att Trump vinner och tycker det r absurt att Biden sitter och hckar i sin kllare. Men det verkar funka hyfsat bra.

Sg att Fox hade rekordsndning igr. Men man undrar ju hur mnga av dom var undecided.

Citat:
President Trumps rally on Saturday attracted a record-setting audience on TV despite the smaller-than-expected crowd in attendance at the Tulsa, Okla., event.

A whopping 7.7 million total viewers tuned into Fox News from 8 p.m. to 10 p.m. EDT during Trumps remarks, making it the most watched Saturday in the networks history during that time period, according to early Nielsen data.

Trumps rally also gave Fox News its largest Saturday night primetime audience ever from 8 p.m. to 11 p.m.

https://www.foxnews.com/media/trump-...nce-in-history
2020-10-25, 13:20
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Vilket evigt kbbel om hur det SKA g. Oavsett vad man tycker och tror.

Jag tror jag bara gr s att jag vntar en vecka.
Blir det jmt rcker kanske inte en vecka, men jag hller med dig i sak.
Evigt kbbel, sa Bill.
Kbbla evigt, sa Bull.

Det mste finnas ngot intressant at diskuteras som r on topic annat n skandaler och opinionsunderskningar.
2020-10-25, 13:22
Medlem
WOW!!! Trump gr mot seger! En sida plocka fram ert gravl. Den mrka sidan plockar fram bsta rgngsvinet, rysk kaviar, Linds chokolad, och dom ohlsosammaste chipsen.

Trafalgar Group kom in med det alla senaste, underskningsperiod 24 oktober.

Florida: Trump 49%-----China-Joe 47%

Arizona: Trump 50%----China-Joe 47%

Michigan: Trump 49%---China-Joe 47%

Detta var verraskande. Och siffrorna kan inte verklagas.
2020-10-25, 13:26
Medlem
En sak som man ska ha i tanke nr man tittar p bettingodds r att det ven pverkas av hur spelarna spelar och alla underskningar om dr man frga amerikanerna om vem som de tror vinner valet ligger Trump klart ver opinionsiffrornna, typ 50-50.
2020-10-25, 13:36
Bannlyst
Citat:
Man lser ofta hr att Trumpvljarna skulle vara mer entusiastiska, men frgan r om det verkligen stmmer. Nr Gallup underskte saken fr ett tag sedan var det Demokraterna som var mer entusiastiska: https://news.gallup.com/poll/321599/...ning-high.aspx. Jag tror det r ett misstag att stirra sig blind p Trumps rallies, eftersom Demokraterna inte ens frsker ngot liknande. Man riskerar att lura sig sjlv.

Vid det senaste valet 2018 s var det en hel del R-vljare som inte deltog.
demokraterna svepte genom landet

Ngot sger mig att s r fallet denna gng med.

Har jag fel s tala grna om varfr och visa det med ngon slags rationell frklaring.
r era svara bara one liners som "se p 2016" s kommer jag att ignorera er
2020-10-25, 13:38
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Okej! Mnga hr r sura p Nixter fr att prata massa siffror utan belgg. Jag mste sga att det han sger stmmer faktiskt, om man tittar p rtt siffror. Detta r fr Florida.

I valet s kan man gra tre saker:
  • Early voting: In persons only
  • Early voting: All
  • Early voting: Mail only

Trump leder stort med Early voting: In persons only. Demokraterna leder stort med Early voting: All och Early voting: Mail only. S det r tack vare Early voting: Mail only som Demokraterna leder ver Republikanerna. Men tnk p att det r bara en liten del av Floridas befokning som postrstar!

Early voting: In persons only betyder att du rstar INNE i vallokaken.
Early voting: All = Early voting: Mail only + Early voting: In persons only

Tv olika kllor som visar samma data:
https://electproject.github.io/Early-Vote-2020G/FL.html
https://joeisdone.github.io/florida/
2020-10-25, 13:45
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
WOW!!! Trump gr mot seger! En sida plocka fram ert gravl. Den mrka sidan plockar fram bsta rgngsvinet, rysk kaviar, Linds chokolad, och dom ohlsosammaste chipsen.

Trumpanhngarna glds ver sm delstatsvinster! Det r ju riktigt rrande, fr det mste ju betyda att ni inser att Trumps lge r under, fast ni inte erknner det.

Och siffrorna skall frsts inte verklagas, det r ju en OU. Men den hr OU:n r ju inte mer trovrdig n andra, eller hur? Dem som ni avvisar, menar jag?

Edit: Lnken saknades.
2020-10-25, 13:55
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor

Haha du tar en (C-) pollster som r en republikansk pollster. De versamlpar republikaner.

Haha bara OU som pekar p Trump-vinst r sanna. Notera att han valde att inte ta med University of Texas at Tyler som kom ut idag och visar att Biden leder Texas.

Biden 48% - Orangea fettor 45% - LV
Biden 46% - Orangea fettot 44% - RV

Ser mrkt ut fr det orangea fettot om han inte ens kan hlla Texas haha s spara p gravlen till ett trevligare tillflle
2020-10-25, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Redigera ditt inlgg och komplettera med klla.

G in p Trafalgar Group.
2020-10-25, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Trumpanhngarna glds ver sm delstatsvinster! Det r ju riktigt rrande, fr det mste ju betyda att ni inser att Trumps lge r under, fast ni inte erknner det.

Och siffrorna skall frsts inte verklagas, det r ju en OU. Men den hr OU:n r ju inte mer trovrdig n andra, eller hur? Dem som ni avvisar, menar jag?

Edit: Lnken saknades.

G in p Trafalgar Group. Naturligtvis plockar jag inte siffror ur luften.

Inlgget kan ses som en brandfackla och kseri fr att liva upp stmningen.
2020-10-25, 14:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Man lser ofta hr att Trumpvljarna skulle vara mer entusiastiska, men frgan r om det verkligen stmmer. Nr Gallup underskte saken fr ett tag sedan var det Demokraterna som var mer entusiastiska: https://news.gallup.com/poll/321599/...ning-high.aspx. Jag tror det r ett misstag att stirra sig blind p Trumps rallies, eftersom Demokraterna inte ens frsker ngot liknande. Man riskerar att lura sig sjlv.

Men ngra Biden fans mste det ju finnas? Nr Bon Jovi t.ex upptrdde igr fr Biden var det knappt ngra p plats. De som var p plats var Trump fan. Var s pinsamt att Biden gnget tog ner videon.

Jmfr det med Jay Z och Beyonc upptrdde fr Hillary. Hundratusentals fans nd frlorade hon. Biden har fredettingar som Cher, Bruce Springsteen och Bon Jovi som inte drar ngot folk.
2020-10-25, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Haha du tar en (C-) pollster som r en republikansk pollster. De versamlpar republikaner.

Haha bara OU som pekar p Trump-vinst r sanna. Notera att han valde att inte ta med University of Texas at Tyler som kom ut idag och visar att Biden leder Texas.

Biden 48% - Orangea fettor 45% - LV
Biden 46% - Orangea fettot 44% - RV

Ser mrkt ut fr det orangea fettot om han inte ens kan hlla Texas haha s spara p gravlen till ett trevligare tillflle

Jag har inte kollat Texas, jag sg ingen ny OU fr Texas, siffror fr tiden 6 okt---22 okt r ointressanta.

Jag frsker med mina inlgg blsa liv i trden, en debatt-teknik som vcker folk men utan PAJKASTNING. Vi skall ha kul in i det sista.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in