Citat:
Ursprungligen postat av
KaktusFlaktus
Att han bl a tror p vaccin snarare n kommunistisk Wuhan-karantn, att folk ska ha framtidshopp och att det finns ett ljus i tunneln. Jmfr hur andra ledare i historien talat till sitt folk vid konventionella krig. Sedan svartmlar han sin rival i frhoppning att folk ska tycka bttre om Trump n Biden. Sensationellt!
Hr av dig om du behver mer hjlp i din autism - min inbox r ppen.
Okej, d frstr jag.
Det Trump sger har ingenting ht. med verkligheten att gra utan det r bara ord som han tror att ev. sympatisrer ska uppskatta. Det r nog lite s jag har tnkt tidigare.
Man skulle ju kunna tnka sig att det hade varit bttre att vara tydlig och realistisk?
D hade Trump vunnit valet ganska enkelt, men det kanske han gr nu ocks.
(Det har ingen stor betydelse fr mig eller Sverige vem som vinner, det r lite olika saker som blir bttre och smre.)
- Jag tror vi kommer att klara det hr tillsammans utan att stnga ner samhllet, som Kina gjorde. Det kan bli tufft fr oss till vi har ett vaccin, men fre valet 2020 hoppas jag det finns ett vaccin.
- Sedan frstr jag inte vad tanken med att ljuga om ddstalen r, dessa r ju s ltt att kontrollera s det bygger ingen moral att ljuga med positiva verdrifter.
- Den sista frstod jag, kan man inte vinna p egna meriter s r ju smutskastning en lsning.
Rtt trist metod som tenderar att splittrar ett samhlle, men verkar vanlig i amerikanska val.