2020-10-29, 20:29
Avstngd
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Om jag ska skriva en gissning om hur det gr p valdagen s tror jag att Trump vinner Florida
Varfr inte satsa studiebidrag och arvet frn farmor om man redan r s sker p utgngen isfall?
https://twitter.com/Nate_Cohn/status...59391180734466
Citat:
Biden leads the final Monmouth poll of Florida
Biden 51, Trump 45 ('high turnout')
Biden 50, Trump 46 ('low turnout')
2020-10-29, 20:29
Medlem
Ysumeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
En bra ledtrd som visar att Rasmussen kanske inte r den mest hgkvalitativa mtinstitutet. Deras senaste Arizona mtning menar allts p att Biden skulle ha tappat dr medans Demokraten Kelly skulle ha utkat sin ledning i senatsvalet. Det gr ju inte riktigt ihop. Rimligtvis bde ju bda valen ndras t samma hll.

AZ r en mycket mrklig stat.
Konservativt som fan och avskyr allt som heter Obama / Biden.
Dock har mnga fortfarande sympatier fr fngen McCain och sledes har svrt Trump/McSally mm.

Att det inte alltid finns en korrelation mellan presidental vote och senate / houre of rep r nog mer regel n undantag. Kolla typ Antal republikaner frn Cali.
2020-10-29, 20:30
Medlem
Dave Wasserman tipsar om att hlla koll p Sumter county i Florida p valnatten. Turnout r dr redan 72% s vi vet nog marginalerna rtt snabbt dr och om Trump inte vinner Sumter med minst 66% s r han frmodligen riktigt illa ute i Florida.
2020-10-29, 20:31
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Varfr inte satsa studiebidrag och arvet frn farmor om man redan r s sker p utgngen isfall?

Det r som sagt en gissning, det ser vldigt bra ut i Florida enligt data och mtningar jag har kikat p men vi fr se p valdagen.
2020-10-29, 20:34
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Hur lyckades Monmouth med mtningarna i 2016? Monmouth och Quinnipiac var bland de smsta kllorna frn presidentvalet 2016.
2020-10-29, 20:36
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Yep, jag vet vilka som har majoritet dr, Juristerna, som svurit en ed att upprtthlla lagen och den Amerikanska Konstitutionen. Ser inte en snbolls chans i helvetet, att dessa skulle manipulera resultatet.

Om s skull se, d r inbrdeskriget p trskeln till USA.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Demokraterna str fr manipulerandet. Hgsta domstolen fr rttvisan.

HBTQ-feminister mot milismn? Okidoki ...

#Trump2020
#ProudBoysStandBackandStandBy
2020-10-29, 20:38
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Dave Wasserman tipsar om att hlla koll p Sumter county i Florida p valnatten. Turnout r dr redan 72% s vi vet nog marginalerna rtt snabbt dr och om Trump inte vinner Sumter med minst 66% s r han frmodligen riktigt illa ute i Florida.

Finns det ngot exempel i historien dr republikaner har gtt bra i val dr det har varit hg turnout?
Frstr inte de i trden som r helt bestmda p att Trump kommer vinna - med stor marginal!
Om man jmfr med tidigare val, tom 2016, s indikerar allt att Trumpen frlorar: ekonomin, sysselsttning, media nrvaro osv.
2020-10-29, 20:39
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Finns det ngon som egentligen vet vad som hnder? Vissa OU gr bra fr Trump men vissa gr dligt och det r myrsteg frammt. Samtidigt sger Svensk massmedia att han knappar in men visar inte var eller hur.

Samtidigt sger Trump att det kommer att bli den strsta rda vgen i historien.

Jag drar mig tillbaka en stund fr att frska f rtsida p detta. Jag fr inte ihop det. NGON??

Mainstreamanalytikerna r ungefr lika trffaskra idag som 2016 d Hillary garanterat skulle f en landslide victory...
2020-10-29, 20:40
Medlem
Jag var lite nedslagen i stvlarna tidigare men nu ser jag att Trump stiger uppt. Lt oss enas hr och stryka alla opinionsinstitut dr vi misstnker att Kina har infiltrerat. Jag ser att folk hr nickar instmmande... jag tackar fr stdet.

Jag litar inte p fivethirtyeight men man har nu skjutsat upp Trump till en genomsnittlig approval p 44%. Tidgare kom ju Rasmussen Reports med starka siffror, 52% apprroval och 47% disapproval. Trots vgrrelser som borde tryckt ned. Sedan kom en frsk underskning frn AtlasIntel, period 26---28 oktober som ger Trump 46% approval mot 53 disapproval. Det r en stark siffra.

Frn Rasmussen Reports har jag ocks snappat upp en OU fr Arizona, period 27---29 oktober, frsk vara och den ger Trump en ledning p 49% mot 45% fr hrt trngde China-Joe.

Men ingen hade vl vntat att Trump skulle frlora Arizona.
2020-10-29, 20:41
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Tv av dina lnkar blev "Page not found...". """Mrkligt""" att relativt frska artiklar tas bort s dr.

Herregud, du har fortfarande viktigaste lnken kvar som fungerar (Observera """"GOV""" <<<<<<<-----). versatt Government.

https://www.hrsa.gov/coviduninsuredclaim

Ja, tidningar har en frmga att ndra lnkar till och ifrn (och dessa lnkar var en kopia frn ett tidigare inlgg) https://www.flashback.org/sp73155770

eller r det en konspiration nu tror du.
Senast redigerad av shakta 2020-10-29 kl. 20:50.
2020-10-29, 20:41
Medlem
Davys avatar
Citat:

Trump gr ju betydligt bttre i Sumter nu n 2016 gllande early voting. Jmfrt mot dem.
2020-10-29, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Knner samma.

Hoppas Nixter och Hindenburg kan komma med klarhet.

Blir netflix hr en stund, fr att lugna ned mig.

Nixter r hoppets stjrna, Hindenburg r realist och fr inte ballongen att flyga direkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in