2020-11-01, 17:36
Medlem
https://i.guim.co.uk/img/media/31a73...fit=max&dpr=2&
Intressanta siffror hr och d fr man nd utg frn att CBS/YouGov verskattar till Bidens frdel.

Om Trump-rstarna som tnkt rsta p valdagen gr man ur huse och tar med sig flera andra s vinner man valet. Absolut morot att rsta.

Kan inte lnka bilden men finns p guardians live uppdatering

https://amp.theguardian.com/us-news/...9-live-updates
Senast redigerad av DaGoose 2020-11-01 kl. 17:39.
2020-11-01, 17:36
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Vilken drmvrld du lever i, Biden leder alla preliminrval o enligt forbes har trump bara 11 %
chans s nej, ntligen en riktig amerikansk president p tisdag, Heja Biden

Drmvrld? Tror mer att du lever i en dimma.

Sjlv fljer jag kampanjernas interna polls. Som just nu har Trump i ledning.
2020-11-01, 17:38
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Det var den dummaste vinklingen jag sett hittills
r du verkligen s desperat. Han kommenterade foundraising att om han valde
att g den vgen att binda upp sig med kapitalet som Biden gjort s skulle han samlat
in s mycket mera. I could have been a wonderfull thing. Pinsam niv skalle per.

NU fr du allt lyssna p vad han sger ocks och i vilket sammanhang. Du slarvar i din research!

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-11-01, 17:39
Medlem
lajjjbans avatar
Ingen borde prata polls frrn man sett denna video https://youtu.be/lig_pAqBbAo
Medlem
Slottsherres avatar
Florida brukar vara den frsta staten att rapportera. Mellan halv ett och ett ungefr.
Vinner Trump dr, vilket verkar troligt, fr jag nog fan ta en Inderal.

D kan det bli en hemsk natt
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinterstoisser
Det dr r ju om en mtning i Iowa? Inte Pennsylvania. Iowa tar han nog. Men inte Pennsylvania (tror inte jag iaf). Men hoppas gr jag.

P youtube s sger de att PA r Trumpland frutom i Pittsburg och Philly. Litar mer p vanligt folk n betalda polls. Sker kan man aldrig vara, men jag tror Trump tar PA.
2020-11-01, 17:43
Medlem
Herreminskapares avatar
Detta r frsta gngen jag fljer presidentvalet med intresse. Hur fungerar det p tisdag? r det som i Sverige ungefr dr man fr flja valvakan under dagen medan man rknar rster? Vart kan man flja detta?
2020-11-01, 17:44
Medlem
Trump kommer att vinna o han kommer att vinna stort.
2020-11-01, 17:46
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Ganska sorgligt att se hur f som har karaktr att se sanningen i vitgat. Alternativt att de har nedsatt mental/kognitiv frmga. Eller en kombination av dessa fenomen.

Fr det r frutsttningarna fr att kunna tro p en Trump-seger. Sjlvklart skulle jag vilja att Trumpen vann. Men det kommer inte hnda. Biden vinner tyvrr. Vakna ur eran rosaskimrande filterbubbla.

2016 var ret d den alternativa rrelsen blev lite mainstream och folklig. Samtidigt som censuren inte slagit till. Det rkte fr supervalet 2016 och stta Trump i vita huset. Sedan gick luften ur..

*Ngra insg vidden av globalism och djupa staten, det blev fr mycket att inse att Trump kanske ocks var en del av denna elit.

*Censuren slog till och dessutom blev folk uthngda i sociala medier och sparkade frn jobb fr "siktsbrott". Average Joe som tidigare lskat den alternativa arenan, blev rdd och la ner.

2016 blev det farthinder som globalisterna redan rknat med. Nu har fyra r till av tung hjrntvtt och vrdegrunder slagit ut allt relevant motstnd. Nya "woke"-generationen tar ver, verallt, inte minst i nringsliv.

Biden vinner. ledsamt som tusan, men likt frbannat mste vi vga se sanningen i vitgat.
2020-11-01, 17:47
Medlem
lajjjbans avatar
Trump har redan deklarerat seger i FL och AZ. Drfr ingen av dem kampanjar dr. Miami och Palm Beach sviker dems. Frmst Svarta och lationos.

Iowa r ocks +8 Trump eller liknande i interna polls som inte signerats CNN eller NYT.

D terstr Pennsylvania. Interna polls visar 47.5-47.5 p polls frn onsdag. Safe to say att detta r anledningen varfr Trump lagt 6-7 besk i Pennsylvania i slutspurten. Trump sger sjlv att "Pennsylvania, you can win it for me".

Michigan och Wisconsin kan frsts ocks svnga, men strre chans fr pedofilen dr.
2020-11-01, 17:49
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Drmvrld? Tror mer att du lever i en dimma.

Sjlv fljer jag kampanjernas interna polls. Som just nu har Trump i ledning.

Det r ju ven det med polls.., hur mnga gnger har Trump blivit utpekad som "rasist" genom ren ?
Utav msm, utav politiker etc..

S vem i sitt rtta frstnd kan sga, att man rstar p ngon som har ftt det i trynet ?
2020-11-01, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Orkar man lyssna p Joe Biden s br man undra varfr demokraterna inte kan f fram en bttre kandidat.

Det r bara att klicka p lnken o lida: https://youtu.be/hh_NKsV59hY

Biden delivers remarks at a drive-in event in Detroit, Michigan

Ljudet r alltid jttelgt vid Bidens tal. ven med ljudet p hgsta volym s r ljudnivn lg.

r det fr att dlja bakgrundsljudet av skanderande Trumpsupportrar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in